Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 24. May 16
Indlæg ialt: 67
Fra  Starsø Bogføring ApS Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde.

Jeg har en god ven på sagen vedr. min hjemmeside, logo, visitkort, billeder etc.

Men denne gode ven er travlt optaget for tiden og jeg vil derfor ikke presse ham yderligere. så jeg ville høre om nedenstående kan lade sig gøre inden jeg udbyder en opgave om det. (Jeg er virkelig ikke en haj til hjemmesider ;))

Jeg har købt domæne og mail via meebox - kan man via dette lave de såkaldte wordpress sider?

Jeg aner faktisk ikke hvad der står for og hvordan det fungerer. Så bare en masse eksempler på wordpress og tænkte det så fedt ud. Men hvad forskellen på dette og en alm. hjemmeside betyder - ja pas :)

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til dit første spørgsmål, om det er muligt med meebox og wordpress, er svaret forholdsvis kort: JA, det kan det godt! Meebox har tilmed lavet en guide til, hvordan du installerer Wordpress på din side: https://meebox.net/da/supportartikler/1-klik-installering-af-wordpress/

Der findes et hav af artikler online, som svarer på dit andet spørgsmål, i forhold til hvad wordpress er vs. "en almindelig hjemmeside". Lidt groft tegnet op, kan du sige wordpress er en form for "drag & drop"-installation, hvor dit frit vælger imellem nogle temaer, plugins osv. som du føler vil gavne din hjemmeside - uden du skal have den store viden omkring kodning. omvendt vil en "almindelig hjemmeside" være, hvor det hele skal kodes fra bunden, hvor det hurtigt bliver en omkostelig affære.

Ved en hurtig google søgning, kommer f.eks. følgende side frem: http://www.nemprogrammering.dk/Tutorials/Startviden/teknologierne/hvad_er_wordpress.php

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, meebox er velegnet til at hoste wordpress hjemmesider.

De har en 1-click installer, så det et let at installere wordpress og opsætte automatisk backup m.m.

Min webshop er også lavet i wordpress (+woocommerce) og hosted hos meebox.

Mvh. Karsten Sønderup

Fra Rødovre
Tilmeldt 24. May 16
Indlæg ialt: 67
Fra  Starsø Bogføring ApS Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får det til at lyde så nemt Tobias! Cool

Dog blev jeg stadig ikke meget klogere da det stadig er "kode" sprog for mig selv via meebox's link. Men fedt at vide at det godt kan lade sig gøre!

Tror jeg vil læse mig lidt klogere på det inden jeg evt. udbyder opgaven..

Tak for hjælpen :)

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt. 

Må jeg også have lov til at foreslå youtube, der ligger en masse gode videoer derude - Måske det er lettere for dig at visualisere det, fremfor "alt det kodesprog" ;)

Findes på danske såvel som engelske videoer rundt omkring. En hurtig søgning på "wordpress for beginners" gav en masse fine resultater :) 

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vigtigste er at du gør op med dig selv hvad du har brug for at funktionalitet, design m.m. - Om siden så skal laves i Wordpress, eller andre systemer er ikke så vigtigt hvis du har tænkt dig at udbyde opgaven på Amino Freelancer. Formålet med at udbyde opgaven til en professionel er jo netop at du ikke selv behøver at have styr på det tekniske men i stedet kan fokusere på at drive din forretning m.m.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Britt

En WordPress hjemmeside kan ligges på langt de fleste webhoteller, blandt andet Meebox. WordPress er verdens mest benyttede CMS til hjemmesider, hvilket gør at du uden tvivl får en fremtidsikker hjemmesideløsning ved dette valg. Du laver ikke din WordPress hjemmeside via Meebox, eller nogen anden hostingudbyder. WordPress er rent lavpraktisk et system du henter ned, og uploader til dit webhotel. Herefter kan du så bruger denne WordPress installation til at danne rammerne omkring din hjemmeside.

Men, helt ærligt - gider du sætter dig ind i alle de tekniske aspekter? :-) 

Vi udarbejder alle vores kunders hjemmesider i WordPress. I sådan en proces står vi for alt det tekniske, og lader kunden forholde sig til designet når vi har udarbejdet det. Altså kunden kan blot læne sig tilbage, og eventuelt køre korrektur på vores arbejde inden lancering. Du kan se en lang række af de hjemmesider vi har udarbejdet på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

Første step er at vi tager en kort snak omkring din forretning, hvordan du vil have hjemmesiden skal se ud samt hvilke menupunkter du ønsker. Dernæst udarbejder vi hjemmesiden, hvorefter du inden lancering får en fuld oplæring i hvordan du selv redigere indhold på forside og undersider fremadrettet. Altså, vi glæder dig på til at kunne opdaterer hjemmesiden efter behov. 

Du er velkommen til at sende mig en uforpligtende mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller give mig et kald på tlf. 70 40 40 50 (tast 1 for salg). 

Uanset hvad, så håber jeg du finder en god løsning! :-) 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)