Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem tilbyder den bedste fragt service? Postdk, dao, gls, en tredje løsning

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Arrhus
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 10
Fra  Thames consulting Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal til at tilbyde et nyt abonnementskoncept og i den forbindelse vil jeg gerne bruge det fragtfirma der er det bedste for kunden. 

Vi skal sende kasser på månedlig basis og det er vigtigt at det bliver en super oplevelse for kunden. 

Så helst noget med at kunne levere når de er hjemme, god notifikation undervejs, fleksibilitet etc. 

Pris kommer lidt i anden række. 

Hvad er jeres erfaringer på det område?

Jeg har f.eks hørt at postdk kan finde på at sige at folk ikke var hjemme selv om modtageren har været hjemme hele dagen 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Sender du fra UK?

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Fra Arrhus
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 10
Fra  Thames consulting Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi sender det fra Aarhus, smilets by i Danmark 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er personligt blevet rigtig glad for Coolrunner (Dao). Både afsender og modtager får en sms når pakken bliver indleveret, så modtager ved at pakken er på vej. Det er rigtig god service, og modtager ved at der er en pakke på vej.

De kan levere hjem til kunden for en pris på 28,- (op til et kilo) og 36,80 (op til 2 kilo). Priserne plus moms. Men tror priserne kan forhandles. De gange jeg har brugt deres hjemmelevering har de leveret om morgenen. Man får også  en sms når den er blevet afleveret.

Gode gamle Post Danmark kan desværre ikke rigtig løfte opgaven mere. Har ofte været ude for det du selv nævner med at de bare ligger en seddel i postkassen, i stedet for at checke om der er nogen hjemme. Plus omkring 1000 andre fejl fra deres side. Desværre. 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

magic22:
De kan levere hjem til kunden for en pris på 28,- (op til et kilo) og 36,80 (op til 2 kilo). Priserne plus moms. Men tror priserne kan forhandles. De gange jeg har brugt deres hjemmelevering har de leveret om morgenen. Man får også  en sms når den er blevet afleveret.

Hjemmelevering er kun hvis du sender pakker som er samme størrelse som gængse bøger og en almindelig cd. DAO har ikke ret mange pakkeshops i forhold til hvad Post Danmark og GLS har. Du skal også med DAO ofte indlevere pakkerne om formiddagen hvis de skal være fremme næste dag.

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ifølge de priser jeg har, så må pakken op til 2 kilo være op til 50x50x50cm. Jeg plejer at indlevere ved 15 tiden, og det går rigtig fint med at få dem ud hurtigt. Jeg syntes de har fået dækket kortet rigtig fint med indleveringssteder, og fordelen er, at der er åben for indlevering i hele åbningstiden for butikken. Ikke som Post Danmark. Vores lokale postkontor har kun åbent 1,5 time hver dag. Uden for den tid kan du ikke få en kvittering på det du sender.

Men det kan jo være forskelligt fra sted til sted med Coolrunner/Dao. :-)

erjegher:
Hjemmelevering er kun hvis du sender pakker som er samme størrelse som gængse bøger og en almindelig cd. DAO har ikke ret mange pakkeshops i forhold til hvad Post Danmark og GLS har. Du skal også med DAO ofte indlevere pakkerne om formiddagen hvis de skal være fremme næste dag.

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk der er kun 4 posthuse tilbage i Danmark men ca 1400 postbutikker fra post danmark hvor du kan hente pakker i hele åbningstiden

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Du skriver om leverings oplevelse som jeg ved fleste ikke kender eller har oplevet. F.eks Denne lille forskel på Humac og Elgiganten.
2) Pris som parameter er vigtig fordi du helst vil ikke brug mere end nødvendigt.

Nu kender jeg ikke din produkt men jeg vil sige UPS er en som du kan får positiv tilbagemelding af.
Gls Express er en andet mulighed som kan kobles til de diverse ydelser mod betaling.
Jeg selv har arbejdet med de selskaber du nævner og flere og jeg kan lov dig for at de kan i ikke til bøjes til de services du ønsker.

Fra Arrhus
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 10
Fra  Thames consulting Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan er forskellen mellem Humac og Elgiganten? Har ikke prøvet nogen af dem ?

Mvh

Kristian

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)