Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til valg af tema i wordpress.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle :)

Jeg er ret ny herinde og jeg håber I kan hjælpe mig. Jeg er ved at lave en hjemmeside i wordpress, hvor jeg mangler hjælp i forhold til at vælge et tema, som er i overenstemmelse med de krav jeg har til min hjemmeside. Mine krav er, at man via min hjemmeside, skal kunne købe sig til annoncer, med henblik på at man kan sælge ting, lidt ligesom dba.dk. Er der nogen som lige præcis ved, hvilket tema jeg skal vælge i forhold til at man skal kunne sælge ting på min side, i forhold til at man skal kunne søge rundt blandt de annoncer der er og filtrere på dem. (Jeg skal måske have fat i en virksomhed, som kan hjælpe mig med at lave hjemmesiden, hvis der er for kompliceret at lave den selv??, er der så nogen virksomheder som I kan anbefale og som ikke koster alt for meget. Jeg har selv webhotel, domænenavn osv. På forhånd tak).

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan jo prøve at ligge din opgave i udbud på amino.dk/freelancer

søg ord som marketplace er måske det du leder efter...

google + marketplace + wordpress + theme

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Hvis du slet, slet ikke har forstand på sådan noget "og det lyder sådan", så er det klart det nemmeste at få hjælp til det.. Evt. fra udenlandske freelancerer via f. eks upwork? Søg upwork inde på Google :)

Vh,
Meal4U.dk

Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey :)

Mange tak for svar. Må jeg spørge, hvorfor du anbefaler en udenlandsk freelancer? :)På forhånd tak.

Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Mange tak for svar. Jeg prøver. Hvad indebærer marketplace helt præcist? :) Jeg har lige google det. Er det en slags tema som vil være relevant i forhold til det jeg søger? På forhånd tak. 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

PP87:
Mange tak for svar. Må jeg spørge, hvorfor du anbefaler en udenlandsk freelancer?

Et rigtig godt bud er prisen. Her i Danmark er der en masse skatter, afgifter og andet, der skal dækkes i en udviklers timepris, så derfor kan det hurtigt blive en rigtig dyr affære. Det kan fås langt billigere i knap så afgift-plagede lande, eller lande, hvor levepriserne er lavere, og derfor kan udvikles til lavere priser. Der findes også danske udviklere i de lande, blandt andet Thailand, som kan gøre tingene billigere.

Hvad med det her tema? http://themeforest.net/item/marketify-digital-marketplace-wordpress-theme/6570786 Det ser faktisk meget godt ud.

Demo side: https://marketify-demos.astoundify.com/classic/ 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 65
Fra  FlyETA.com Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej PP87,

Prøv at søge på Upwork.com inde på Google, og se om det eventuelt er noget du kan bruge? :) Derinde finder du en milliard, million udenlandske udviklere...

- FlyETA.com

Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey :)

Ok, mange tak for svar. Jeg kigger på det :)

Tilmeldt 8. Jun 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas.

Mange tak for uddybende svar :) Det giver mening. Jeg kigger på de link som du har sendt. Jeg takker. 

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have erfaring med outsourcing hvis du skal vælge udenlandske freelancer.. jeg vil anbefale at du finder nogle på amino der måske kan holde dig i hånden mens du selv laver tilpasningerne.. det behøver ikke være dyrt.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)