Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent af barnevogn og andet baby-udstyr

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Fra  TimberBed Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg arbejder på at finde en producent til barnevogn (og andet baby-udstyr) i eget mærke. Det skal gerne være kontakt til en eksisterende producent, som i forvejen har EN 1888:2012 godkendelse, men andre kontakter inden for baby-ting har også interesse. Dog er jeg ikke interesseret i børnetøj.

 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Belina

Et par råd hvis det er noget du skal til at producere selv.

1: Får du lavet noget i henhold til eget design / ønsker, så er det dit ansvar at få det en1888 godkendt = du skal påregne udgifter til dette.

2: Skal du have produceret til det danske marked, så bliver det svært. I Danmark er kunderne vant til store barnevogne, men i resten af verden er det ret standard at barnevognen har et liggemål på 80cm. I Danmark vil folk have 90-97cm i liggemål. Det kan sagtens lade sig gøre, men det er lidt besværligt for du skal have alle underleverandørerne til at tilpasse del-komponenterne. 

Fx er barnevognskasse lidt tricky. Min erfaring er at du enten skal betale for en ny støbeform, eller bestiller et minimums-antal.

3) Skal du have lavet på egne specifikationer, så husk at få styr på ALLE detaljer. Hvilke stof skal der bruges (de tekniske betegnelser), tykkelse på madras, kvaliteten af skummet i madrassen, hvilke hjul skal der bruges, hvilke type lejer har de? Osv osv osv

Kort sagt - det kan lade sig gøre, men er du ikke 110% inde i alt det tekniske, så har du heller ikke kontrol over den kvalitet der leveres, og du kommer til at stå opgivet som producent, så det er dig der bærer ansvaret.

Skal du igang med det, så kig evt. mod fx Polen.

Held og lykke med projektet :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Fra  TimberBed Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak for dit svar og de gode råd:).

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)