Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dublicate content

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Når du ikke gider læse min dokumentation, så får du den naturligvis ikke.

Og at forlange dokumentation af folk der helt frivilligt og gratis giver gode råd, baseret på årtiers erfaring, er direkte uforskammet.

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke en debat jeg fik startet :)

Mange tak for jeres input. Man bliver jo klogere og klogere :)

Som jeg kan læse mig frem til må den ideelle løsning være, at jeg indsætter et billede med de handelbetingelser, der går igen, for at undgå dublicate content.

Derudover skriver jeg en unik tekst på 3-5 linjer til hvert produkt, skrevet i almindelig sprog og hvor keywords (maleri etc.) indgår et par gange. :)

Jeg har endvidere skrevet en unik meta-titel og beskrivelse til hvert produkt. Kan meta-beskrivelsen fra hvert produkt være den samme som i produkt-beskrivelsen (+ lidt ekstra), eller vil dette også tælle som dublicate content?

Mvh.

Mynewart.dk

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

3-4 linier er lige i underkanten. Du skal helst op over 300 ord.

Du behøver ikke lave betingelserne i et image. Det er ikke brugervenligt. Google kan sagtens se bort fra tekst der bruges på tværs af sider - på samme måde som de gør med navigationselementer og footer. Det afgørende er, at det er en rimelig mængde unik tekst på siden.

Du må meget gerne genbruge noget sf teksten i din Meta-description. Sørg for den inspirre til klik (tænk: whats in it for me).

Endnu vigtige er titlen. Udover at det keyword du gerne vil ranke på skal være med, så skal den også få søgebrugerne til at stoppe og når de "scanner" søgeresutatsiden og klikke på lige netop dit link frem for et af de 10-20 andre

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mikkel deMib Svendsen:

Når du ikke gider læse min dokumentation, så får du den naturligvis ikke.

Og at forlange dokumentation af folk der helt frivilligt og gratis giver gode råd, baseret på årtiers erfaring, er direkte uforskammet.

Hvis det ikke var fordi det er lidt sørgeligt, at han har det så skidt (tydeligvis), er det faktisk morsomt. Tænk at bede om dokumentation i nærmest samme sætning som han siger, at han ikke gider læse den.

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel

Tak for dit svar. Jeg sætter pris på den tid, som du bruger på at hjælpe :)

Jeg forsøger at ramme 300+ ord. Passer det meget godt med 1-4 af hvert keyword med 300 ord?

Betingelserne fylder ca. 120 identiske ord (+ et par enkelte ord, der varierer) - dem beholder jeg så :).

Ja, vedrørende titlen holder jeg den må ca. 60 ord, hvor der indgår 1-2 keywords pr. produkt.

Mvh.

Mynewart.dk

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg forsøgt mig med en ny produktbeskrivelse:

https://mynewart.dk/home/41-colourful-explotion.html

Her går de 4 nederste linjer delvist igen på hvert produkt, men omskrevet i forhold til størrelse og vægt + det løse.

Jeg håber, at dette er acceptabelt for google :)

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Et element du gerne må bringe med i spil er hvem er kunstneren til maleriet?
Det vil sige navnet på vedkommende, og lidt baggrunds historie om personen i bunden, som altid er godt at have med.
Det giver ekstra pondus til dem som skal læse teksten.
Og dato/årstal for hvornår maleriet er malet.

Google er din ven, husk at tjekke hvad andre har gjort omkring salg af malerier SEO overskrift/tekster.
Så prøv at google og se hvad resultat det giver dig.
Og se om du kan gøre det endnu mere spændende med flere ord bagefter eventuelt.
Bare husk at brugen af for mange SEO søgeord kan give den modsatte effekt hos Google.

Glem ikke at Optimer til dine Multi sociale-kanaler også derude på nettet.
Når du er færdig med teksterne.

Hvad hedder firmaet du har brugt til betalings løsningerne.
Er det en færdigpakke du har fået købt via webhotel udbyder?
Først blik gætter jeg mig til det er Wordpress skabelon der er brugt til formålet.
Hvad giver du for sådan nået pr. måned.


 

Fra Skæring
Tilmeldt 2. Dec 15
Indlæg ialt: 66
Fra  KLS Design Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Nu har jeg ikke lige været inde og tjekke hvilket CMS system du har lavet siden i (sidder med mobilen), og ved heller ikke hvor meget du kender til at kode i html 5?

--- ang. DC ---

Men, jeg vil mene at det afhænger af hvor på siden du har dit "Duplicate content".

Din produktbeskrivelse (inkl overskrift alt produkt relateret) bør ligge i en <main></main>, dette fortæller Google at indholdet her er hvad siden handler om.

Har man så noget relateret indhold som f.eks et udsnit  af handelsbetingelser eller en "Vi giver gratis fragt ved køb over..." salgs tale, så kan man ligge disse i en <aside></aside> hvor Google ser igennem fingrene med DC (ligesom header og footer som jo også oftest er 100% dc på alle sider).

En aside behøver ikke nødvendigvis være en sidebar, men kan sagtens lige midt i teksten. man kan også bruge en footer inde i main (man kan i html 5 have adskillige footers på en side).

--- ang. unikke tekster ---

Som før nævnt, hvis ikke du kan skrive en god tekst på 300 ord, så la' være (100 ord der giver mening er bedre end 300 ords mærkelig tekst skrevet for at behage Google, og som skræmmer kunderne væk)

Koncerter dig om (som andre har nævnt) at lave gode tekster til dine kategori sider. Især hvis du overvejer at betale for AdWords eller lign.

Det bedre dine landingpages er desto bedre og billigere bliver dine AdWords resultater.

Vh

Kennet

Fra Skæring
Tilmeldt 2. Dec 15
Indlæg ialt: 66
Fra  KLS Design Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Og lige en kommentar til om det har nogen indvirkning på dit resultat i Google, så ja, det har jeg i hvert fald erfaret.

Hjalp f.eks. for nyligt en fotograf med at lave SEO på hans side, og han havde faktisk KUN Duplicate Content på hans sider.

Han havde valgt at lave gallerier for hver type fotografi han tilbød, og havde så under disse den samme salgstale på alle gallerierne.

Jeg fik ham til at skrive nogle unikke tekster til hver af hans kategorier (han skrev ca 200-300 ord pr kategori), og så optimerede jeg html 5 koden mm. og så gik han fra at ligge på side 4 på Google til at ligge i top 5 på de alle søgefraser vi optimerede efter/skrev tekst til.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 06:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Omend jeg bestemt også anbefaler brugen af HTML 5 så er Google på ingen måde afhængig af korrekt semantik, af den simple årsag at størstedelen af alle websider ikke er "korrekt" opbygget.

Google kan, og har i mange år, (for det meste) godt kunne skelne mellem boiler plate indhold, som footer, navigation eller snippets af tekst der anvendes på tværs af sider.

Det afgørende er således, at der faktisk er nok unik tekst på siden, samt at en god del af det befinder sig above the fold og ikke er "skjult" bag tabs eller "vis mere" funktioner.

Min klare erfaring er, at du skal op over 300 ord unik tekst på siden - både for at ranke, men også for at undgå filtrering for "tyndt indhold". Og faktisk er der stadig en tendens til at sider ned endnu mere unik tekst ranker bedre (alt andet lige). Det er da også en af grundene til at debatter som her på Amino, blogindlæg, eller (ekstremt) lange artikler som denne, har det med at ranke rigtig godt.

Side 4 ud af 6 (58 indlæg)