Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop -> Barberklingen

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. May 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Vil ikke spilde tid med at gentage, hvad der allerde er sagt, men må sige, at siden simpelthen  er super.

Må dog desværre også sige at den er lidt for langsom, hvilket er synd når du har lagt så meget tid bag den.

En start kunne evt.være lidt billedeoptimering.

Jeg vil klart anbefale dig at afprøv din side på dette værktøj, som kan give dig nogle gode anbefalinger til at hastighedsoptimere (måske du allerede kender det): https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey n_n.

Tak for svaret og responsen :-) 

Må indrømme jeg har haft utrolig mange issues med pagespeeden. Kører med en (shared) hosting løsning - dog hos SiteGround med deres største pakke. Har oplevet på pingu og gmetrix at jeg har en ret langsom load. Selvom jeg har cached, bruger CDN, minifyed osv. så har jeg stadig issues med pageload. Er det noget du er skarp til? Fordi kunne god tbruge en hjælpende hånd på den front :-)

Rigtig god aften

Michael

@Martin: Fået din skraber ;- )?

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Hansen:

Må indrømme jeg har haft utrolig mange issues med pagespeeden. Kører med en (shared) hosting løsning - dog hos SiteGround med deres største pakke. Har oplevet på pingu og gmetrix at jeg har en ret langsom load. Selvom jeg har cached, bruger CDN, minifyed osv. så har jeg stadig issues med pageload. Er det noget du er skarp til? Fordi kunne god tbruge en hjælpende hånd på den front :-)

Jeg kan godt tage et kig på det hvis du sender mig en email på lucas@hosting4real.net - så ser vi hvad der kan gøres for at turbo-charge den

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 20. May 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke ligefrem sig at jeg er knivskarp indenfor hastighedsoptimerIngen, men har da lidt kedskab til diverse måder at optimere på.

Synes helt klart du skal tage imod tilbuddet fra Lucas, så du kan få din side op i hastighed.

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes lige præcis - ser godt ud med billedet zoomet ind på klingerne og tilhørende forklarende tekst - thumps up!

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Lucas, 

Smider en mail afsted asap :- ) 

Dbh

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg omsider prøvet min startpakke.

Super barbering - sikken skarphed!

Når jeg har fået brugt mit lager af Gillette har du hermed fået en ny fast kunde - måske før!

Godt gået Yes

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.

Tusind tak for rosen og din bestilling :-)) Det varmer godt nok mit hjerte at høre! Jeg har satset ALT på at skabe den her skraber, og lagt hele hjertet i det igennem hele processen! Derfor betyder det utroligt meget for mig, at høre vi deler samme begejstring omkring barberingen.

Rigtig god aften - og god barbering :-)

Dbh

Michael

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt at se nogen der har lavet noget originalt!

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Tusind tak for rosen :-)) Det kan kun blive originalt, når man lægger hele hjertet i det.

Dbh

Michael

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)