Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

APP IDE

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey jeg har en meget succes fuld app ide som jeg rigtig gerne vil have ud i verden, men øknosmisk set har jeg ikke midlerne til det.
hvordan finder jeg en partner eller lign? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det virker lidt besynderligt, når folk skriver, at de har en ´genial´ ide - men hvad er ideen? Måske kunne du finde en her på Amino, hvis du kunne fortælle lidt om ideen? 

Jeg ønsker dig al held og lykke!

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger du en programmør eller kapitalindskud?

uanset hvad tror jeg du skal beskrive hvad du selv kan bidrage med, en ide er intet værd i sig selv.

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Jesper skriver er din ide ikke noget værd, det er eksekveringen. Er selv igang med at stort app projekt, og vis jeg skal give dig et godt råd så vil det være ikke at være bange for at fortælle om din ide i startfasen. Der er rigtig mange som fx. ser denne tråd og der er meget få der gider bruge tid på at skrive en privat besked for at høre mere. Så hvis du fortalte lidt om din ide åbent herinde har du en langt større mulighed for at finde eventuelle samarbejdspartnere.

Hvis du endnu ikke er på det stadie hvor en færdig businessplan og design er klart, så ved du ikke engang selv helt præcist hvad din ide er. Man finder løbende under app forløbet på så mange nye ting om sin ide, så du kan roligt fortælle lidt om den herinde. 

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

bare hurtig beskrevet!


Det er en slags app for DJ's hvor de kan spille live, ( Altså når de er på job eller øver sig, så kan man streame dem live, rate dem, og kan følge med internationalt hvem der fx ligger nr 1 i danmark og hvem der er den mest fulgte Dj, også en måde for DJ's at promovere deres navn!

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt klar en fed ide. 

Men når det kommer til apps, er det altid vigtigt at vægte kompleksiteten af app'et og størrelsen på markedet med hinanden. 

Det lyder som et rimeligt komplekst app at få lavet, samt jeg tror ikke markedet er så forfærdeligt stort. Der er sikkert mange brugere som ville synes det var fedt at bruge, men spørgsmålet er hvor mange Dj's der findes der ude, og hvor mange af dem ville gøre brug af det, samt hvordan der skulle tjenes penge på det? Brugere ville klart ikke skulle betale for det, og DJ's som ville bruge app'et ville nok primært ikke gide at betale for at skulle spille for andre. 

Slet ikke for at skyde din ide ned, da jeg synes den er fed. Har du tænkt over en pengemodel til appet, og har du undersøgt markedet for det?

Kender du mixlr, nu har du selvfølgelig ikke beskrevet appet i sit fulde jeg, men jeg kan forestille mig at det er noget lignende. 

http://mixlr.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)