Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sumome

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg benytter mig af Sumome, og overvejer at betale for at kunne få nogle andre effekter, istedet for de standarder som Sumome sætter.

Jeg skal så lige høre efter, om jeg slipper for det blå felt på min hjemmeside, hvis jeg gør det.

Hilsen 

Christina 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Brug mailmunch i stedet. Har en meget bedre load tid

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina,

Det er en god ide at skrive direkte til udbyderen når man gerne vil have svar på spørgsmål. Normalvis får man mere korrekte svar herfra, og de er (næsten) altid villige til at hjælpe, da de jo gerne vil have at du bruger og køber deres produkter og services.

Jeg har skrevet til dem for dig, og fik dette svar:

"Hey Anders,

Thanks for writing in!

Are you referring to the blue tab on your site that lets you login or the SumoMe branding on the tools?

You can hide the login badge by logging into your SumoMe account, going to "Settings" > "Badge" and selecting "Hidden" under Badge location.

Once you do this, the badge will be hidden even to you if you are not logged in. To access your SumoMe account when your badge is hidden check our article:

https://help.sumome.com/customer/portal/articles/1817297-hidden-blue-badge-login-badge-

Upgrading any individual app to PRO or upgrading to SumoMe Pro will remove the SumoMe branding from your website.

Hope this helps :)


Regards,

TJ"

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)