Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionelt logodesign nedsat med 50%

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Bettrbrand:
Du behøver ikke at belære mig om logoer, det har jeg helt styr på.

Jeg må give Kisten fuldstændig ret i det hun skriver mht. grafisk identitet.  

Dine loger bærer på ingen måde præg af at være professionelle -  ud fra dine logoer er det er tydeligt at se du er mere eller mindre selvlært uden nogen egentlig grafisk uddannelse bag dig.  Der er nok en grund til at det tager 3-4 år at blive grafisk deisgner.

Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Bettrbrand:
Du behøver ikke at belære mig om logoer, det har jeg helt styr på.

Jeg må give Kisten fuldstændig ret i det hun skriver mht. grafisk identitet.  

Dine loger bærer på ingen måde præg af at være professionelle -  ud fra dine logoer er det er tydeligt at se du er mere eller mindre selvlært uden nogen egentlig grafisk uddannelse bag dig.  Der er nok en grund til at det tager 3-4 år at blive grafisk deisgner.

Send lige et link til dit portfolio, jeg vil utroligt gerne se dine evner - det lyder jo til at du virkeligt har øje for grafisk design.

Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

(Double post)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bettrbrand:
Send lige et link til dit portfolio, jeg vil utroligt gerne se dine evner - det lyder jo til at du virkeligt har øje for grafisk design.

Jeps jeg har et øje for god grafisk design / visuel identitet - men det er ikke mit arbejdsområde.  

Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Bettrbrand:
Send lige et link til dit portfolio, jeg vil utroligt gerne se dine evner - det lyder jo til at du virkeligt har øje for grafisk design.

Jeps jeg har et øje for god grafisk design / visuel identitet - men det er ikke mit arbejdsområde.  

Jeg vil også gerne se dine evner indenfor dit arbejdsområde, vil gerne se hvad der gør dig i stand til at udtale dig som du gør.

- Hvis du rent faktisk kan noget, så skal jeg gerne indrømme det og så er det helt fair at du giver din vurdering.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Bettrbrand:

Jeg vil også gerne se dine evner indenfor dit arbejdsområde, vil gerne se hvad der gør dig i stand til at udtale dig som du gør.

- Hvis du rent faktisk kan noget, så skal jeg gerne indrømme det og så er det helt fair at du giver din vurdering.

Fordi man har en sans for hvad god grafisk design er, det jo ikke ensbetydende med at jeg har skaber evnerne. Det er jo heller ikke mig, men dig der praler med prof. grafisk design ! Er det ikke rigtigt at du ikke har en lang designmæssig uddannelse bag dig?

Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Bettrbrand:

Jeg vil også gerne se dine evner indenfor dit arbejdsområde, vil gerne se hvad der gør dig i stand til at udtale dig som du gør.

- Hvis du rent faktisk kan noget, så skal jeg gerne indrømme det og så er det helt fair at du giver din vurdering.

Fordi man har en sans for hvad god grafisk design er, det jo ikke ensbetydende med at jeg har skaber evnerne. Det er jo heller ikke mig, men dig der praler med prof. grafisk design ! Er det ikke rigtigt at du ikke har en lang designmæssig uddannelse bag dig?

Som jeg tidligere har sagt skal denne tråd ikke starte en diskussion - vi stopper den her.

God dag

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Bettrbrand:
Som jeg tidligere har sagt skal denne tråd ikke starte en diskussion - vi stopper den her.

Du må da kunne svare på om du har en grafisk uddannelse - har dine potentielle kunder ikke krav på at få det at vide?

Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Bettrbrand:
Som jeg tidligere har sagt skal denne tråd ikke starte en diskussion - vi stopper den her.

Du må da kunne svare på om du har en grafisk uddannelse - har dine potentielle kunder ikke krav på at få det at vide?

Jeg har ingen uddannelse - jeg har undervist færdiguddannede. 

Jeg påbegyndte uddannelse og fik en elevplads. Efter 6 måneder på skolebænken tilbød min chef mig en fuldtidsstilling, han var sensor på skolen og vurderede at jeg allerede kunne det som man skal kunne når man afgår fra skolen.

God dag.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Det må da være en joke - hvad dælen var det for en skole?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)