Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionelt logodesign nedsat med 50%

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Pris: 1.250 kr. + moms

(Normalpris: 2.500 kr. + moms)

Send en mail med en beskrivelse af dit firma, dit firmanavn og eventuelt dine ønsker, så tager vi den derfra. 

Logoet er selvfølgelig i vector og leveres i alle ønskede formater.

Det er mit ansvar som logodesign at leve op til dine ønsker og forventninger så vi stopper ikke før du er tilfreds og prisen vil aldrig overstige det aftalte, uanset hvor mange timer der lægges i logoet. Faste priser - det er til at forholde sig til.

https://dribbble.com/bertilboisen

Kontakt: bertil.boisen@mail.com

Tilmeldt 25. Jan 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :) Kan man få en skitse først, og se om man er tilfreds? Jeg overvejer det lige^^

Kh Nikolai

Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaisen:

Hej :) Kan man få en skitse først, og se om man er tilfreds? Jeg overvejer det lige^^

Kh Nikolai

Hej Nikolai

Selvfølgelig, jeg laver nogle udkast og udfra dem arbejder vi enten videre eller også kan kunden vælge at hoppe fra.

No cure, no pay.

Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tid til at tage 3 kunder mere. 

God aften alle sammen 

Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Plads til 2 kunder mere. 

God søndag

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bettrbrand:
eventuelt dine ønsker

Hmmm - 'eventuelt dine ønsker'? Et logo er ikke 'bare' en grafikfil. Et logo er en del af en visuel identiet, der repræsenterer virksomheden og skal fortælle en historie. Indrømmet, jeg synes det er useriøst at tilbyde det på denne måde. 1250 kr dækker under 2 timer, og det er på ingen måde nok til at tale med kunden, få en fornemmelse af virksomheden og derefter finde en fornuftig måde at formidle det på.

Der er sikkert et marked for discount logoer, men personligt ville jeg aldrig kaste mig ud i den slags. Så sats på at levere kvalitet (fx jeg tager en snak med dig om din virksomhed - hvordan ser din målgruppe ud, skal det bruges i flere sammenhænge osv.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kirsten E:

Bettrbrand:
eventuelt dine ønsker

Hmmm - 'eventuelt dine ønsker'? Et logo er ikke 'bare' en grafikfil. Et logo er en del af en visuel identiet, der repræsenterer virksomheden og skal fortælle en historie. Indrømmet, jeg synes det er useriøst at tilbyde det på denne måde. 1250 kr dækker under 2 timer, og det er på ingen måde nok til at tale med kunden, få en fornemmelse af virksomheden og derefter finde en fornuftig måde at formidle det på.

Der er sikkert et marked for discount logoer, men personligt ville jeg aldrig kaste mig ud i den slags. Så sats på at levere kvalitet (fx jeg tager en snak med dig om din virksomhed - hvordan ser din målgruppe ud, skal det bruges i flere sammenhænge osv.

MVH
Kirsten

Du behøver ikke at belære mig om logoer, det har jeg helt styr på.

Hvor læser du at det bliver gjort på under 2 timer?

Det her er ikke en indtægtskilde for mig, det er et tilbud jeg har givet af ren lyst, fordi mit nuværende primære arbejde ikke længere indebærer logodesign.

Tilmeldt 5. Jun 16
Indlæg ialt: 56
Fra  Lighthouse Technology Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kirsten E:

Der er sikkert et marked for discount logoer, men personligt ville jeg aldrig kaste mig ud i den slags.

1250 kr. er mange penge når man kan få et logo for $5 på fiverr.com

Jeg har stor respekt for folk der er fantastiske til design, men som perspektiv kan man evt. tjekke denne artikel ud, som tydeligt viser at et logo ikke behøver koste en herregård. https://stocklogos.com/topic/famous-logo-designs-and-how-much-did-they-cost

Selvfølgelig er det da fedt at opleve en god service og indlevelse, men man må også respektere dem som bare vil have et logo. 

Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Clement:

1250 kr. er mange penge når man kan få et logo for $5 på fiverr.com

Jeg har stor respekt for folk der er fantastiske til design, men som perspektiv kan man evt. tjekke denne artikel ud, som tydeligt viser at et logo ikke behøver koste en herregård. https://stocklogos.com/topic/famous-logo-designs-and-how-much-did-they-cost

Selvfølgelig er det da fedt at opleve en god service og indlevelse, men man må også respektere dem som bare vil have et logo. 

Det her skal ikke blive en debat om logoer.

Jeg vil gerne frabede belærende kommentarer om logodesign af folk som ingen forståelse har for hvad der ligger bag et logo.

Ja, man kan få et udmærket logo på Fiverr men der er en verden til forskel på de logoer man får derinde og et logo jeg designer, det kan godt være at der skal et trænet øje til for at SE forskellen men effekten kan mærkes af kunden.

Hvis man syntes 1250 kr. for et logo er mange penge så er man også udenfor min målgruppe, så der er ingen der ikke bliver respekteret her.

Tilmeldt 5. Jun 16
Indlæg ialt: 56
Fra  Lighthouse Technology Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må du meget undskylde, min intention var blot at komme med et perspektiv og bakke dig op, og på ingen måde at kritisere dig! 

Ha' en god aften. 

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)