Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Låne penge?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Har ikke lige brug for at høre hvad man kunne have gjort og tænkt sig bedre om med... har bare et simpelt spørgsmål.

Jeg kan ikke kreditvurderes nogle steder pga min lave indtægt, har forsøgt alt så derfor prøver jeg her - 

Er der nogle private el virksomheder der er friske på at låne mig 8000,-??

Jeg skal bruge dem hurtigst muligt. Jeg vil gerne give 1000,- mere oveni for at låne dem. Kan ikke stille noget som garanti men er 100 procent ærlig så betaler selvfølgelig tilbage. Det bliver månedligt afdrag med 500-1000.

Skriv venligst hvis nogle kan.. mvh butterflyen 

Fra Dokkedal
Tilmeldt 19. May 15
Indlæg ialt: 120
Fra  Karlog-IT Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra din beskrivelse så tror jeg at det bliver meget svært, hvad skulle forhindre dig i at stikke af med pengene? (det er dog ikke så mange men alligevel)

Hvis jeg var dig og det var enormt vigtigt så ville jeg snakke med en af mine bankrådgivere og se om der ikke var en mulighed der, hvis du ikke engang kan låne 8000kr så må du virkelig have svært ved at kunne betale pengene tilbage.

Tilmeldt 25. Jan 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er pga at min indtægt er for lav til at jeg kan kreditvurderes desværre. Har været i utallige banker men de vil men kan ikke hjælpe. Så har gjort alt hvad jeg kan. Har ikke familie el venner der kan hjælpe desværre.

Ja, men tillid er det vigtigste og så kunne der jo laves et papir på det. En aftale er vel en aftale :)

Jeg står desuden i registeret på noget jeg betaler af på hvilket også gør det endnu sværere at låne.

Årsagen er en hel masse uforudsete udgifter der så lige tog overhånd så nu skal jeg have styr på denne mdr så det ikke kører helt skævt. Mvh

Fra ishøj
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Revisionsfirmaet niels ole ellegaard Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

GÅR OG SAMLE FLASKER

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

butterflyen:
Kan ikke stille noget som garanti men...

I denne sætning ligger hele problematikken.  Er du sikker? Har du SLET ikke noget at stille som sikkerhed? 

Jeg ville aldrig selv låne penge til nogen uden sikkerhed. Det være sig en deponeret bil (kan være problematisk, hvis der ER lån i den i forvejen) en dyr racercykel, værdifuldt ur, attraktiv køkkenmaskine ... eller noget andet, der ville være en værdi for mig.

Og til den slags lån spørger man normalt sit private netværk. Altså f.eks. stiller sin dyre cykel udenfor døren eller lægger sit rolex på bordet og siger: Kan du låne mig 8000 i 8 måneder - og ellers må du beholde dette som sikkerhed... 

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Når du i forvejen er registreret som dårlig betaler, er din bedste og billigste mulighed at indgå en afdragsordning på de udgifter, som du ikke kan betale til tiden.

Mvh. Karsten Sønderup

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

PashminaWear:
Har du prøvet Vivus.dk? Du kan låne op til 8.000 kr. ÅOP på 730% ved tilbagebetaling på 30 dage :D

Når han tidligere i tråden har skrevet at han er "registret" med en afdragsordning, kan han ikke låne penge nogen steder.

At optage dyre lån med en løbetid på 30 dage udskyder kun problemet i en måned, så det er jo helt hul i hovedet og løser intet.

---

PashminaWear, det er godt nok dårlig stil at give 1 stjerne som hævn for min karmavurdering af dit, i mine øjne, elendige forslag.Smile

Mvh. Karsten Sønderup

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)