Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Viabill

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

I vores 2 shops på www.mypets.dk og www.zooshirts.dk var vi nok nogle af de første 50 som begyndte at bruge Viabill. Dengang de var i opstartsfasen og teknikken spillede dårligt, der var mange afvisninger og forbrugernes kendskab til ViaBill var lavt. 

Nu spiller ViaBill bare. Betalingerne kommer igennem, teknikken er ok, deres integration til shopsystemer er fine. De afvisninger som kommer er som regel til kunder som prøver at købe over kr. 2000,- eller fra kunder som ikke findes kreditværdige, og de ordrer havde man jo nok ikke fået alligevel, så der er ingen grund til at være skuffet over de fejlede ordrer.

Det er mit indtryk at ViaBill skaffer os 5%-10% ekstra ordrer alt i alt.

Så alt i alt thumbs up til ViaBill herfra.

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Fra Karup
Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 30
Fra  KinderLee.dk legetøj, babyudstyr online! Skrevet kl. 04:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have det gratis, det fik jeg da det stadig var nyt.

På det tidspunkt blev der desværre mange afvisninger, men siden da er den del vist blevet en del bedre.

kinderlee.dk legetøj, barnevogne, autostole og babyudstyr online leveret til døren!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg var meget skeptisk, da vore varesalg som regel er af mindre beløb, og derfor mente jeg ikke det var oplagt for kunder, at benytte.


Men må sige, at jeg er blevet overrasket. Efter omkring 3 måneders integration er ca. 5% af salget nu "finansieret" af ViaBill - og deres system "spiller" bare, således at det overhovedet ikke er noget vi spekulerer over i det daglige eller oplever nogle problemer med.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min erfaring med Viabill er kun super gode, jeg har haft dette i min shop siden Maj 2015 og jeg har igennemsnit 5-10 kunder pr måned der bruger denne løsning.

jeg sælger fiskeriudstyr , beløbet kunderne handler for ligger fra alt mellem 100 kr til 7500 kr ...

Så fra mit synes punkt klart en anbefaling

Steen Lindblad

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Viabill skal helt klart prøves efter at have læst de mange gode oplevelser folk har med dem.

Det er også gratis at tilmelde sig Viabill i September måned.

https://viabill.dk/erhverv/ 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi benytter Viabill og er glade for det.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)