Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med Viabill

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Legefeen.dk Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ved godt det har været skrevet få herinde, men syntes ikke, jeg kan finde nogle nye tråde om emnet.

Jeg er blevet kontaktet i dag af Viabill, og er meget i tvivl om jeg skal sige ja til det, hvad er Jeres erfaring med dem?? Kan det betale sig?

Mange hilsner

Helle

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må jo skrive lidt om hvilke udfordringer du syntes du har og hvad de har tilbudt dig af løsning. 

Et alternativ kan jo være Klarna.

Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Legefeen.dk Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

De har tilbudt mig en løsning, hvor jeg betaler 2500 i oprettelsespris + et oprettelsesgebyr på 4995. Er mest i tvivl om kunderne vil bruge det? om det virkelig give så meget mere i konvertering som de påstår 10 %. Om kunder virkelige ligger det mere i kurven? Ved godt det er forskellig fra branche til branche, i mit tilfælde er det legetøj.

Fra Randers
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 137
Fra  Protection Group Danmark Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle, 

Jeg har en god erfaring med Viabill på www.protectiongroup.dk  

Jeg har selvfølgelig nogle afvisninger da mange af mine varer er forholdsvis dyre. dog ser jeg generelt en stigning i køb. 

Så jeg synes det er pengene værd. 

Hilsen Jonas

Stiksikre veste, skudsikre veste mm. Se protectiongroup.dk

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har haft Viabill i nogle år. Det virker fint, dog er det begrænset hvor mange af mine kunder der gør brug af det.

Vh

Henrik

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har under 1 % der bruger det..

Tilmeldt 14. Dec 15
Indlæg ialt: 44
Fra  MenWithStyle.dk Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Vi blev også kontaktet af Viabill, hvor vi fik tilbuddet, med en oprettelsespris på 2500,- ex moms og ikke andet, heller ej deres administrationsgebyr hver 6 mdr skulle vi betale - Vi valgte dog efter overvejelse, at sige nej til deres tilbud, da vi ikke finder denne investering god nok.

Vi sælger modetilbehør til mænd med priser fra 59 kr til 299 kr, så det er begrænset, hvor mange kunder der vil gør brug af Viabill, da vores priser er så lave i forvejen og det vil derfor være svært overhovedet, at kunne få pengene hjem igen, som der er investeret hos dem. ( Det er dog vigtigt at understrege, at det også kommer an på, hvilke varer man sælger).

Vores råd til dig, vil derfor være:
Er dine priser forholdsvis lave, eksempelvis i prislejet 100-200kr vil det være svært at kalde det én god investering med Viabill, da de fleste har disse penge til rådighed og derfor alligevel vil købe, uden brug af Viabill. - Derudover skal du overveje at kigge på dine tidligere ordrer.
- Hvor meget køber dine kunder for.
- Hvor mange varer ligger de i kurven.
- Hvor mange salg har du om måneden.

Dernæst:

- Hvad gør dine konkurrenter.(tilbyder de f.eks Viabill eller noget helt andet?)
- Hvordan er deres priser, i forhold til dine? ( Kan du sætte dine priser ned, eller slå på noget andet, som gør at kunderne køber hos dig)
- Det kan være svært at vide, hvor meget ens konkurrenter sælger, da dette ofte er en hemmelighed, men du kan eventuel søge på Google, hvad kommer frem om pågældende konkurrent.(anmeldelser, facebook osv)

Bedste Hilsner
MenWithStyle.dk

Modetilbehør til mænd I Slips, Butterfly, Seler m.m.
Hurtig Levering - Gratis Fragt - Nem og sikker Betaling

Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Legefeen.dk Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle Jeres svar.

Jeg har valgt at tage det, da jeg havde misforstået deres tilbud, så jeg kan få det for et engangsbeløb på 2500 kr. + moms og ikke 7500 kr. moms, som jeg skrev tidligere.

Jeg vælger det ud fra, at mange af mine konkurrenter har det, samt har en del efterladte kurve på 350-500 kr. og tænker det måske kan være med til at folk vælger at afslutte ordren.

Det får chancen og så må jeg se om det er pengene værd eller penge ud af vinduet, men engang imellem er man jo nød til at tage chancer som iværksætter Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Henrik Ørsnes Ure og Smykker Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det bliver brugt ret ofte som betalingsmåde ved os. Ikke overraskende vokser andelen af Viabill-betalinger i takt med ordrernes størrelse.

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I min kones webshop (www.butikki.dk) er der en tydelig tendens til, at ViaBill bliver benyttet sidst på måneden (når folk ikke har flere penge).

/Kjeld

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)