Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starte egen webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle :)

Jeg har længe leget med tanken om at starte min egen webshop op. Jeg er vild med børne-/babytøj og det har jeg været i mange år.

Jeg har derfor længe tænkt at jeg ville gerne starte mit eget.

Men, jeg er meget i tvivl om hvad det er for nogle grundlæggende ting der er yderst vigtige - da jeg gerne ville have alle detaljer med. Hvad er vigtig og have med? Hvad med det økonomiske. Hvad skal man gøre at tanker med navnet? & skal man søge om tilladelse til sit navn? Hvilket platform skal man vælge? Hvad med CVR-nr.?

Jeg håber på at nogle af Jer herinde kan hjælpe mig lidt på vej. :)

Hilsen Camilla

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Som John siger, så er der kæmpe konkurrence på det område. Så i stedet for at sælge huset og starte stort op, ville jeg starte i det små. Jeg købte selv lidt tøj hjem for et par tusind kr og solgte det på trendsales. Da jeg fandt ud at af det godt kunne sælges, fik jeg min egen webshop og har langsomt udvidet forretningen.

Du finder bare på et firmanavn og ser om det er optaget som domænenavn. Selvfølgelig kan det ligge for tæt på, eller minde for meget om kendte navne, det skal man lige være opmærksom på.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 31. May 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder da også som en vildt god måde at starte ud på :)

Så du købte altså bare noget tøj (som en helt almindelig privat person ville gøre) også solgte det videre på trendsales?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla

At starte en webshop kan betyde mange ting - Vores webshopkunder kommer med mange forskellige indgangsvinkler. Nogle ønsker at drive lidt på hobbybasis ved siden af deres fuldtidsarbejde, imens andre har taget lån i huset - og går all in

Derfor skal du først og fremmest redegøre for dig selv hvor dine ambitioner ligger, ikke dine drømme, men dine realistiske ambitioner :-) Når du har gjort dette burde du også lettere kunne blive klogere på hvor meget du er klar til at investerer i webshop, varelager, markedsføring osv. 

I forhold til platformen, hvor vi slår som som værende specalister, så findes der nærmest at utal af løsninger - endda løsninger der passer til de fleste budgetter. Du kan få folk fra Amino til at lave en webshop til dig fra alt for 1.000 til 200.000 kr. Spørgsmålet er om den pågældende leverandør kan dække dit behov. Hvis det måtte være aktuelt en dag er du meget velkommen til at kigge på vores webshopløsning: www.erhvervshjemmesider.dk/webshop - Her får du en professionel webshopløsning, til et prisvenligt budget

Tag din tid, og find ud af hvordan du vil gribe målgruppen, markedet og de tekniske udfordringer an.

Held og lykke med projektet uanset hvor du måtte ende! :-) 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

CamillaVestergaard:
Det lyder da også som en vildt god måde at starte ud på :)

Så du købte altså bare noget tøj (som en helt almindelig privat person ville gøre) også solgte det videre på trendsales?

Jeg blev først CVR registreret. Det er gratis, nemt og tager ikke lang tid, og så købte jeg lidt ting hjem fra forskellige steder i Europa og solgte dem på Trendsales. I dag har jeg stadig en konto på trendsales, men den sælger stort set ikke noget mere. Men min webshop går fint. Men det er en billig måde at starte ud på.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Det er et område med MEGET konkurrence du der har udset dig - men du kan jo læse mine tanker om det at starte op, stifte noget osv http://johnhannover.blogspot.dk/2013/02/start-af-virksomhed-skal-jeg.html 

Jeg vil klart anbefale dig, at du læser, hvad John Hannover har skrevet. Med hensyn til webshop platform er der mange forskellige muligheder. Jeg har selv skrevet om Shopify og WooCommerce. Jeg har skrevet om begge platforme på Lavenwebshop.dk. Dem er du meget velkommen til at tjekke ud.

WooCommerce giver dig en open source webshop, mens Shopify er en lukket platform, hvor du betaler et månedligt abonnement. Jeg har god erfaring med begge platforme. Jeg har tidligere skrevet lidt om gode og dårlige ting ved de platforme her på Amino. Det kan du læse her.

Jeg håber, at gør dig lidt klogere på dit spørgsmål. Du er velkommen til at skrive en privat besked til mig, hvis du gerne vil tale om dine muligheder.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)