Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulighed for lease vognpark til videre leje/leasing

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Dec 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er, går med tanker om et projekt omkring leje/leasing af biler på månedsbasis, altså hvor man ikke binder sig til andet end den ydelse der er aftalt i den pågældende periode kunden skal bruge bilen, mit spørgsmål er så, er det muligt og lovligt for mit (forhåbenligt) fremtidig virksomhed at leasing min vognpark med fortjeneste på at leje bilerne videre? Det er naturligvis for at mindste mine start udgifter som der jo vil være ved at skulle købe hele vognparken.

Evt nogle som har nogle kontakter ved en importør som kunne være med på et evt samarbejde.

Håber nogle kan hjælpe evt komme med gode inputs

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Aug 14
Indlæg ialt: 360
Fra  Advokatkontoret Rikke Wagenblast Sørensen Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har desværre ikke nogen kontakter - men om du må viderelease afhænger fuldstændig af leasingaftalen. Mit gæt er, at en standardleasingaftale ikke giver ret til videreleasing. Jeg vil anbefale, at det bliver indføjet udtrykkeligt i aftalen, at du har ret til at viderelease.

Held og lykke med projektet

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper_rasmussen:

Evt nogle som har nogle kontakter ved en importør som kunne være med på et evt samarbejde.

Prøv at tage fat i Leaseplan direkte og hør om de er friske på din idé.. De er verdens største indenfor leasing. 

Vil også sige at jeg tror ikke det er sandsynligt du må viderelease det. 

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper_rasmussen:

Hej amino'er, går med tanker om et projekt omkring leje/leasing af biler på månedsbasis, altså hvor man ikke binder sig til andet end den ydelse der er aftalt i den pågældende periode kunden skal bruge bilen, mit spørgsmål er så, er det muligt og lovligt for mit (forhåbenligt) fremtidig virksomhed at leasing min vognpark med fortjeneste på at leje bilerne videre? Det er naturligvis for at mindste mine start udgifter som der jo vil være ved at skulle købe hele vognparken.

Evt nogle som har nogle kontakter ved en importør som kunne være med på et evt samarbejde.

Håber nogle kan hjælpe evt komme med gode inputs

Det minder jo lidt om GoMore hvor man kan lease en bil via dem og så bagefter leje den ud til andre

Eller tager jeg fejl?

Tilmeldt 23. Dec 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja GoMore er udlejning af din private bil, som jeg går ud fra de fleste ejer.

Jeg er ude i noget så simpelt som mere ligne sixt, Hertz osv bare hvor man tilbyder evt længere varige leje af bilen, altså om måneden, det ved jeg godt man også kan hos de andre, men til lidt voldsomme priser vis man skal leje over en længere periode

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)