Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til hobby virksomhed. Overskuelig og realistisk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra klemensker
Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg søger en ide til en virksomhed. En ide der selvfølgelig kræver tid, men også en ide man kan klare på hobbyplan.

Det kan måske allerede nu lyde meget useriøst i jeres øre, at jeg skriver det på den her måde, men jeg har forsøgt, at finde på noget. Jeg har bla. været i gang med en møbel forretning, forsøgt mig med affiliate marketingFacebook.

Efterhånden som jeg har været i gang med min uddannelse (kok) har jeg fundet ud af at det ikke er den vej jeg skal, men der imod iværksætteriet som der har min interesse.

Min kommende virksomhed skal være på hobbyplan, og ikke nødvendigvis noget jeg skal tjene penge på, på nuværende tidpunkt. Det skal være en "kickstarter" til fremtiden, så jeg kan lærer, hvordan man reelt driver en virksomhed.

Er der noget hvor i tænker, det her er overskueligt, med et fuldtidsjob ved siden af. Noget, hvor man ikke skal ud og investere 50.000 kr. til at starte med, men der imod noget man kan holde kørende på ens fridage. Jeg er helt afklaret med at det ikke er noget, man bare lige gør, men at der skal lægges tid og energi i det. 

Hvad gjorde i, den gang i startede som iværksætter eller ny op startede virksomhed. ? 

Jeg håber meget på at i kan hjælpe mig.  

(udlært om 10 måneder)

  

Fra Holstebro
Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 105
Fra  Vores Fysioterapi v/Morten Brødbæk Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Et skud fra hoften kunne være noget madudbringning du selv laver til fx. Frokost eller eftenmad til div. steder :-)

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker du skal give dig i kast med noget som ikke koster noget / minimalt at starte op. 

Men hvad er dit ultimative mål? at kunne leve af det senere hen, eller give inspiration til iværksætteri?

for hvis det er det sidste, kunne du jo overveje at melde dig ind i 'fysisk' iværksætter miljø og få inspiration fra andre. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

kokkeside- mad mad mad - gode billeder og opskrifter-  godt indhold + affiliate

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra klemensker
Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit mål er at for den nødvendig viden til at kunne starte en virksomhed senere hend, som jeg kan leve af.
- jeg interessere mig meget for salg, vækst, udvikling.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)