Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg indberette moms d. 1. juni eller 1. september?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

I midten af april startede jeg min virksomhed og modtog mit CVR nummer. Jeg forventede ikke at omsætte for mere end 50.000 kr. men valgte alligevel at moms-registrere mig. Jeg valgte også muligheden for at indberette moms pr. kvartal.

Når jeg logger ind på skat.dk og trykker indberet moms får jeg følgende skærmbillede:

Når jeg logger ind fra min iPad, står der at jeg først skal indberette moms d. 1. september og at jeg derfor har 93 dage endnu. Kan det virkelig passe? Jeg ville jo mene at jeg skal indberette her d. 1. juni, eller tager jeg fejl?

Det er første gang jeg skal indberette moms, så det er derfor jeg er lidt rundt på gulvet. Jeg har hverken købt eller solgt ydelser i min virksomhed til dags dato, så skal foretage mig en nul-indberetning.

De bedste hilsener

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du startede midten af April og dermed har du jo ikke haft virksomheden under 1. kvartal der jo sluttede med Marts . Du er derfor først til 2. kvartal 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Jul 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Du startede midten af April og dermed har du jo ikke haft virksomheden under 1. kvartal der jo sluttede med Marts . Du er derfor først til 2. kvartal 

vh John Hannover

Det lyder rigtig godt. Tusind tak for hjælpen John :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)