Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til indberetning af moms

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg startede min enkeltmands virksomhed for nogen måneder siden og har nu fået min første salg.

Jeg led under stress i en periode og lider delvist stadig af det derfor sat projektet på pause i noget tid, nu har jeg så fået mit første salg og desværre glemt en del omkring hvordan man indberetter korrekt

Jeg aftalte med min revisor at han ville hjælpe mig da jeg startede, men han har desværre ikke svaret på min mail.

Jeg håber på nogen vil fortælle mig hvad jeg skal indberette nu når jeg har solgt min første vare til 199 kr.

Mvh

Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 74
Fra  Grumsen Development ApS Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

det er nok den sikre vej til stress at være på bagkant. Her og nu - hvis det er det eneste i kvartalet, så er momsen kr 23.80 som salgsmoms som du logger på skat.dk - finder punktet moms og indberetter under salgsmoms

Man kunne have troet der også var et køb men det er jo ret ligemeget når det er så små tal - bare du får indberettet de 23,80 så har du i alle fald indberettet og får ikke bod - så må den der ville hjælpe dig se om det skal rettes.

Fremover forkant - find en online bogholder der evt vil hjælpe hvis du kommer lidt igang - 

Brug et regnskabsprogram - f.eks. Dinero

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)