Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advokat hjælp søges ?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

næppe uden at trække dem i retten - og tror din far der han kan overbevise retten om den mundtlige aftale om, at han stopper direkte og før tid? Kan nogen der var der til øl vand og chokolade bekræfte at ledelsen var helt med på det direkte stop? Hvis ikke så tror jeg ikke der er det store at gøre, for de har jo den lange ende, i og med det er dem der skal udbetale, og eneste måde at få dem til det på, hvis de helt nægter, er jo via retten

Måske et personligt møde hvor du tog med din far derud og talte med ledelsen og forklarede var et forsøg værd i alle fald

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Sagens værdi er alt for lille, til at det kan betale sig at lave en retssag. Sagsomkostningerne, uanset om i vinder eller taber, vil langt overgå det beløb...

Og det ved modparten sikkert godt, det er sikkert derfor, at de opfører sig sådan, da det er lette tjente penge, hvis de kan gøre det af og til ved de partnere, som stopper...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. May 16
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige et spørgsmål til denne del af kontrakten, betyder dette at han kun kan trække de 1000 kr, hvis han har haft bestilt en afløser eller at han også kan trække de 1000 kr, blot for det som betragtes som udeblivelse og skulle arbejdsgiver i så fald ikke have reageret på en udeblivelse? Istedet for en fortielse.

Kan man bede arbejdsgiver sandsynlig gøre at der har været brug for en ekstra mand i den periode hvor han har taget betalingen,  da jeg står uforstående over for at der skulle være så meget arbejde at dette ikke kunne klares af dem som er på arbejde, grundet en meget ned af gående tendens. hvilket også fremgår af lønseddelerne.



"§ 10

Sygdom m.m

Ved uarbejdsdygtighed, sygdom, eller fravær af anden årsag, er samarbejdspartneren forpligtiget til at hver dag at meddele dette til a-way i henhold til de til enhver de til enhver tid gældende retningslinjer sørge for afløser, er a-way berettet til at bestille en afløser for samarbejdspartner regning.

dette afregnes 1000 kr. ekskl. moms pr. dag som trækkes fra vognmandens konto inden udbetalingen. udeblivelse i følge vagtplan modregnes med 1000 kr. ekskl. moms pr. dag som trækkes fra vognmandens konto."

Dødsbo Hjælpen - rydning af dødsbo 
http://dodsbo-hjelpen.dk/

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)