Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket firma skal man vælge til at hjælpe med markedsføring?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Jeg har en webshop med salg af fotokunst unikaposters.com. Jeg har oprettet Google Adwords, Instagram, Facebook - hvor jeg også laver betalte annoncer og boosting og google analytics. 

Jeg synes salget går for trægt og jeg går derfor i overvejelse om, at kontakte et professionelt firma, der kan hjælpe mig dels med at sparre omkring en markedsføringsstrategi, dels kan hjælpe med selve markedsføringen online og hvordan jeg kan forbedre denne.

Er der nogen der kan anbefale firmaer og hvis det er i Odense eller omegn vil det være fint, men ikke er krav. 

Og måske er det for svært at svare på, men hvad skal man budgettere med for den slags hjælp. 

Håber I kan hjælp.

Bedste hilsner fra Charlotte 

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Charlotte,

Jeg tilbyder i øjeblikket en halv times gratis sparring om netop online strategi.

Skriv en besked, hvis du er interesseret.

Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Jacob

Det vil jeg da være et stort fjols ikke at sige ja tak til. Det vil jeg super gerne tak.

Bedste hilsner Charlotte

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Charlotte 

Dejligt, at Jakob lige tilbød sin hjælp der! - Jeg håber at du får noget godt ud af det :) 

Jeg kunne selvfølgelig anbefale mig selv, men jeg vil mest af alt give dig lidt råd med på vejen. Det vigtigste for dig er, at du finder en samarbejdspartner, hvor kemien er god og I har en god dialog med hinanden. Herudover er det også vigtigt, at de forstår dit produkt og din branche (Eller i hvert fald er i stand til at sætte sig ind i den).  Så tag kontakt til nogle forskellige præsenter din udfordring og lad dem komme med et oplæg. 

Jeg vil selvfølgelig også gerne stille mig til rådighed og hjælpe dig med, hvis du har brug for yderligere hjælp/sparring eller andet, når du har snakket med Jakob :) 

De bedste hilsner 

Anita 

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Og her kommer lige et svar på dit sidste spørgsmål omkring budget

Det er meget forskelligt, hvilken pris der tilbydes. Det kommer helt an på hvad dit behov reelt er. Når jeg varetager kunders markedsføring og/eller er sparringspartner for dem ligger det fra 2495 kr. + moms og opefter. :) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

Hvor lang tid har du kørt med din annoncering? Har du noget data at trække på i forhold til Google AdWords? Jeg laver gerne en gratis gennemgang af dine nuværende AdWords aktiviteter - for at se om jeg kan finde noget alamerende, eller nogle muligheder du ikke udnytter. 

Send mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk - så kan vi kigge på det sammen :-) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes der er meget på siden du kan lave af søgemaskine optimering 

hvis seo er volapyk synes eg du skal læse http://www.seo-lex.dk/ så er det nemmere at vælge den korrekte til opgaven , der findes så mange der siger kan alt og de laver nærmeste intet , 10 mintters arbejde så er det godt givet ud sætte sig ind i grundstenen i seo , så ikke ender med at bruge mange penge uden det giver meget 

lige her de mest almindeligt seo ting 

lav en unik titlen på siden så dem fra organiske resultat klikker på din side husk 68 tegn 

husk gerne mindste 500 ord på forsiden 

husk h1 h2 h3 h4 h5 h6 som er overskrifter på siden og undertesterne 

husk like del knap facebook på siden 

husk google plus googles eget social logo på siden 

siden er i wordpress så få Yoast SEO på siden det vejleder dig bedre i seo 

få en blog på siden det er jo wordpress det er enkelt og nemt og lige jævnligt et blog indlæg ud 

vær aktiv forumer lav ,søge google artikler ,bliv skribent artikler  , opret blog med mere du skal have links for at stige og siden er god så den skal nok godkendes når skriver rundt 

opret firma side her så findes du med lokale søgninger det er gratis https://www.google.com/business/ 

jeg kunne ikke finde efter tjek siden x site mape siden få det på siden

husk titler tags billeder så findes de i google billedet søgning 

Det vigtigste dog huske viden er magt til at vælge den korrekte der kan hjælpe dig frem ad ,sæt dig ind i grundviden seo 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Anita

Tusind tak for dit svar - det var rigtig sødt af dig. Og tak for de gode råd. Jeg har nu talt med Jacob og fik bestemt nogle gode råd med på vejen. Jeg vil lige se om de tiltag jeg sætter i søen give noget eller der skal mere til. Jeg har været inde og tjekke din hjemmeside. Ser rigtig fint ud. Jeg noterer mig dine kontaktoplysninger og vender tilbage hvis behovet fortsat er der.

Rigtig dejlig dag - og igen stor tak - værdsætter det meget.

Bedste hilsner Charlotte

 

Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Michael

Tusind tak for din lange mail. Det var pænt af dig. Jeg vil lige bruge noget tid på at prøve at sætte mig ind i det hele. Stor tak til - det er værdsat. 

Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Simon

Tusind tak. Har sendt dig en mail. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)