Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Behøver man noter i regnskabet?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. May 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Hvad er reglerne omkring brug af noter på, når man skal lave indberette til regnskab 2.0 på virk.dk? 
Konkret har jeg lavet en note til udregning af selskabskat og en note til personaleomkostninger. 
Men jeg ville egentlig genre skjule noten til personaleomkostningerne. Må jeg det, og hvad er - bare helt kort og overordnet - reglerne for indberetning af noter?
Alt godt.
/Lasse
Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Tilmeldt 18. May 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Tak for link, men jeg er nu ikke så meget i tvivl om opsætningen  - mere om jeg må udelade noterne, særligt personaleomkostningerne? Det tænker jeg ikke, at jeg må, men vil gerne sådan helt overordnet vide, hvad der SKAL noter til, og hvor man kan undvære dem. 

/Lasse

Tilmeldt 18. May 15
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Jeg tror, jeg hittede ud af det. Noter til personaleomkostninger og skat af årets resultat er vidst de eneste noter, jeg skal have med med i denne omgang.

Endnu en gang 1000 tak for hjælpen.

/Lasse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)