Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento 1.9.x dansk oversættelse

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu har jeg prøvet frem og tilbage at få oversat min frontend til dansk. Problemet er at der ikke findes nogen extension til 1.9.x for dansk sprog. Bruger i andre ældre versioner af Magento eller hvordan har i fået oversat jeres butiks frontend?
Hvis jeg prøver at installere den pakke der er tilgængelig for 1.7 så får jeg en php fejl da jeg har en for høj version af PHP.

Er det muligt at få fingrene i de danske filer så jeg så selv kan ændre dem?

Tilmeldt 29. May 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder underlidt. Jeg har installeret den version til 1.7 uden problemer. Jeg har Magento 1.9.2

Tilmeldt 29. May 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får fejlen at min PHP version er for ny. Nu har jeg min Magento opsat og kørende på mit webshoting, skal jeg så starte forfra på magecloud?

Tilmeldt 29. May 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke det jeg mener. Det var bare for at vise at der findes en nyere version, men den er på et eller andet måde væk fra magento connects hjemmeside (der er link til den, men man kan bare ikke kom frem til den). Måske skal du skrive til Tric solution og høre om de er i gang med en opdatering eller sådan noget.

Tilmeldt 29. May 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har skrevet til Tric Solution, da jeg også godt kunne tænke mig den version nyere version. Der er vist sket en fejl på deres Magento connect, men sprogpakken kan hentes på deres nye hjemmeside her https://magentodanmark.dk/

Kan du skrive om den virker? Hvilken PHP version har du?

Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ej hvor lækkert. Tak for hjælpen Magnet :)

AF en eller anden grund har jeg ikke kunne finde deres language filer via google og ja de var på magento connect da jeg kiggede et par uger siden og så forsvandt de.

Jeg har fået det indstalleret via ftp og det virker umiddelbart som det skal :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)