Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visual composer (Wordpres) - Kan ikke se frontend editor

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Efter en lang pause er det på tide at komme igang igen, men nu gider mit Visual Composer til Wordpress ikke at virke, og jeg kan ikke finde fejlen selv efter flere guides igennem google. Opretter jeg en ny side kommer dette ganske rigtigt frem, men når jeg trykker på at ville tilføje element, kommer mine muligheder godt nok frem, men kan ikke indsætte dem ? 

(Classic mode i Visual Composer her)

Det er en side fra sidste år, så der er del indhold på siderne - Vil jeg redigere en af disse, kan jeg ved at vælge "Backend editor" fint se at der er en masse tekst, så langt så godt. Men sætter jeg Visual Composer til "Classic mode" er der bare intet den viser, og heller ikke overstående billedet - Jeg skulle trods alt gerne kunne se dette:

Den viser dog heller ikke "Frontend Editor" teksten - Nogle der har en ide om hvad pokker der er galt ? (Alt er opdateret osv)

/Henrik

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske et plugin som ikke er opdateret. Har lige haft et problem at la dit. Løst ved at deaktivere alle plugins og så slå dem til en for en indtil jeg fandt problemet

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager jeg aldrig fik svaret, men løsningen blev manuelt at opdatere mit theme først og derefter plugin.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)