Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at etablere kontakt til nye erhvervskunder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg har en yderst god velkørende butik , men størstedelen af mit salg er til privatkunder.

I min by er der et kæmpe potentiale for min butik, til at sælge B2B, men må indrømme at jeg ikke selv er dygtig nok til at skabe kontakten til dem.

Derfor er jeg på jagt efter en konsulent/firma som kan hjælpe mig finde og skabe kontaken til de mange erhvervskunder som findes i område.

Er der nogen der kan ved hvem jeg kan kontakte af firmaer som kan hjælpe mig med denne opgave?

det er Vestjylland :-)

På forhånd tak

/Benjamin

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville dele reklame ud postkasser til alle virksomheder i lokale området  og respekter et nej tak

Dog sket meget internet også lokale søgninger der er kommet   https://www.google.com/business/  meget værdifuldt du kommer op lokale området med dit telefon nummer og virksomhed og ligger rimeligt hurtigt højt google uden søgeord optimering især hvis eneste virksomhed i byen med dette produkt normalt og internet bruges bare mere nu end for bare et par år siden

men også aktive link id især og overveje en hjemmeside , det er meget svært at komme udenom internet i dagens danmark og der er simpelthen mange der sidder konstant foran med sin egen computer eller sidder med sin mobil telefon 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ølstykke
Tilmeldt 27. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Fra  Phoner2support - Mødebooking, Telesalg & Salgstræning Rindom & Co. Consulting ApS Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin,

Herligt, lad mig endelig høre nærmere om produktet/produkterne?  

Kort præsentation herfra.
Jannich Rindom ejer af virksomheden Phoner2support ApS - som arbejder med opsøgende salg - jeg arbejdet med opsøgende salg de senest 13 år  - med fokus på telemarketing

Vi bedst i mødebooking, telesalg & salgstræning i telemarketing.

Tjek evt. mine kunders bemærkninger - det trods alt dem jeg lever af :) 

http://www.phoner2support.dk/professionel-modebooking/

De bedste hilsner

Jannich Rindom

Phoner2support ApS 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)