Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Øv øv med øv på. Hvor finder man finansiering på 36 timer

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 16
Indlæg ialt: 5
Fra  KDes Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvordan kan man tillade sig når alt er aftalt mundtligt over en længere periode og den dag papirer skal komme til endelig underskrift trækker de tilsagnet tilbage med begrundelsen: det skal belyses noget mere...... Nu må jeg så gå tilbage og sige desværre det blev ikke til noget kan ikke købe alligevel........

der røg den mulighed.....

sikke noget ØV med ØV PÅ.....

hvor finder man lige et nyt finansieringstilsagn på 36 timer .......

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 92
Fra  Lejegruppen ApS Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal finansieres og med hvor meget?

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have finansiering på 36 timer skal du nok pitche dit ide til et forum af investorer og håbe på en eller flere bider på.

Alternativt må du jo tage et quicklån, selvom det er frygteligt dyrt. 

En ting er dog sikkert, det hjælper ikke at være sur over det. 

Tilmeldt 26. Jan 16
Indlæg ialt: 5
Fra  KDes Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Alsbjerg Hørup:

Hvis du vil have finansiering på 36 timer skal du nok pitche dit ide til et forum af investorer og håbe på en eller flere bider på.

Alternativt må du jo tage et quicklån, selvom det er frygteligt dyrt. 

En ting er dog sikkert, det hjælper ikke at være sur over det. 

Det er jeg med på - og det er også gjort. 

Var nok mere et spørgsmål om at få luft for frustrationen over en bank mv som ikke har ageret helt fair.

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder godt.

Det er bare med at komme op på hesten igen! 

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mvh. Karsten Sønderup

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

36 timer synes jeg lyder kort tid

hvor mange penge er det ?

hvis ikke flere 100.000 kroner og kan vente et par måneder og så kan du leve som en har dårlig økonomi som har gæld og kontanthjælp mig selv klaret igennem som mange  1000 andre gør er at skralde gratis mad om natten og ikke købe nyt tøj med mere 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Jan 16
Indlæg ialt: 5
Fra  KDes Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

36 timer synes jeg lyder kort tid

hvor mange penge er det ?

hvis ikke flere 100.000 kroner og kan vente et par måneder og så kan du leve som en har dårlig økonomi som har gæld og kontanthjælp mig selv klaret igennem som mange  1000 andre gør er at skralde gratis mad om natten og ikke købe nyt tøj med mere 

Mikael hvis ikke du har noget konstruktivt at byde ind med synes jeg du skal lade være med at kommentere på noget du ikke kender til.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej "Klemme Design"

Velkommen på Amino og til al den hjælp der ligger her.

Klemme Design:
Mikael hvis ikke du har noget konstruktivt at byde ind med synes jeg du skal lade være med at kommentere på noget du ikke kender til.

Prøv at læse Mikaels indlæg igen, det er faktisk temmelig konstruktivt ud fra de informationer du har givet.

Du stiller et spørgsmål i debatten, Mikael stiller et opklarende spørgsmål og kommer så med et råd der bygger på egne erfaringer.

Istedet for at bede dem der svarer dig om at lade være med at kommentere, vil jeg anbefale at svare på de supplerende spørgsmål og læse de svar og indlæg der kommer i din tråd. Det er helt ok ikke at kunne bruge svarene, det er vi alle ude for, men der er ingen grund til at bede hjælpsomme folk om at lade være med at kommentere.

Hvis ikke du får svar der passer til dit behov, så overvej om du kan stille spørgsmålet på en anden måde eller måske uddybe det.

Held og lykke med dit projekt
/Brian

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Klemme Design:

Mikael christiansen:

36 timer synes jeg lyder kort tid

hvor mange penge er det ?

hvis ikke flere 100.000 kroner og kan vente et par måneder og så kan du leve som en har dårlig økonomi som har gæld og kontanthjælp mig selv klaret igennem som mange  1000 andre gør er at skralde gratis mad om natten og ikke købe nyt tøj med mere 

Mikael hvis ikke du har noget konstruktivt at byde ind med synes jeg du skal lade være med at kommentere på noget du ikke kender til.

alle samme laver gætværk i tråden nogle rammer mere plet end andre men vi alle gætter jo alle og skriver efter vores erfaringer i tråden

Du mangler mange informationer i tråden, lige flere informationer ud og du får bedre svar fra alle , hvis ikke vil give informationer videre så bliver det svært at give korrekte råd i tråden, jo flere informationer giver jo bedre svar , du må godt skrive mere end jeg spørger om, så kommer der endnu bedre og præcist svar 

hvis kvik lån er nok ?, som en  anden skriver i tråden er spare ikke et dårligt råd for de renter er ekstrem høje og låne beløb der er typiske under 100.000 kroner der , jeg ved godt ikke kan starte om 36 timer , men renterne kan ødelægge din forretning nogensidende vil give overskud måske , så er det en god ide at spare et par måneder og så have pengene 

hvis ikke vil ligge info ud ok , men forvent lidt råd til øst og vest og tag det du kan bruge af råd i tråden ?

din økonomi vil bank låne dig penge og hvor mange ?

har du egen bolig ?

hvad er det for et projekt ?

hvor mange penge er det ?

personlig hensyn kan der også være familien med mere ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)