Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til markedsføring

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 92
Fra  Firma firma Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, så er du jo godt i gang med den del :)

Jeg har kigget lidt på portalen. Som den er nu er den egentlig overskuelig, men kommer der flere hundreder jobs, kunne jeg godt frygte, at den bliver meget uoverskuelig, da de bare kommer efter hinanden.

Jeg savner en søgefunktion, så jeg ikke skal se på jobannoncer for Odense, hvis jeg bor i Århus. Herudover også andre filtreringsmuligheder som jobtype, arbejdstimer pr. uge, og måske også timeløn.

Er dette noget, der (også) er på tegnebrættet?  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Martin,

Ja - det hele er på tegnebrættet. Du har ret i, at den bliver uoverskuelig, hvis der kommer mange jobs; det er også derfor, at portalen kun er i Silkeborg nu, da den nye portal ikek er udviklet. :-)

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper 

Jeg ville helt klart også, som Majbritt skriver, satse på LinkedIn. Ja, det kan være svært lige at bryde koden, hvis ikke man har arbejdet med det. Der er dog et stort potentiale, da der på LinkedIn er rigtig mange beslutningstagere. Opret en virksomhedsside til din portal, fyld op med jobopslag, således den er spændende og relevant. Lav evt. annoncer, som skal være med til at skabe opmærksomhed omkring din portal. Ydermere kan du tilføre viden, som er relevant for arbejdsgiverne, når de ansætter ung i job. Det kunne være som blog eller lignende. 

Først fremmest, så skal du sætte dig ind i, hvordan LinkedIn fungere, dernæst skal du lave dig en god strategi, som sikre at du får postet godt indhold, som er relevant for målgruppen. Slutteligt kan du oprette det hele og gå i gang med arbejdet. Alternativt kan du betale dig fra dele af denne proces, men det skal du jo vurdere hvorvidt økonomien er til det :) 

Derudover har du jo allerede en række gode tiltag igang, så klø på med det! 

En tanke der kunne være interessant, er at gøre det muligt, at ligge videoer op - For begge parter! 2-3 minutters video, som præsenterer jobbet eller jobsøgeren. :) 

Jeg håber dette gav dig lidt at arbejde med :) 

De bedste hilsner 

Anita 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anita - tusinde tak for svaret

Jeg sad netop igår og oprettede en virksomhedsside på LinkedIN.

Tak igen. :-)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)