Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er folk så bange for at fortælle om deres ide?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Trusted Partner:

Om det er ok eller ej at optage video af sig selv i bilen har jeg naturligvis en mening om.

Men den hører under ingen omstændigheder hjemme i den tråd.

Nu brugte denne hr. Ravn ordet tåbe indirekte om trådstarter. Samme ord kan måske bruges om folk, der ikke kan holde sig på sporet i en debat.

At spamme andres tråde med en troll-lignende kommentar, der på ingen måde er værdiskabelse, er ikke ok - måske nærmere TÅBELIGT.

God weekend

trol er folk der ikke skriver hvem de er og skriver dårligt om alle mulig 

Din mening er selvfølgelige relevant omkring hans markedsføring med videoer , det er ok du hjælper med feedback omkring din mening 

her er det hjælp hvordan han markedsføre sig bedste muligt og video køre i bil , vil han få svære ved at markedsføre sig med , da mange folk går op i trafik sikkerhed , så det er afgjort værdi skabe , da han jo skal have mest mulig ud ad sine videoer , min mening er han skal få en vellykket forretning og det tror jeg du også er enig i at videoer de skal han kunne bruge med maksimalt udbytte 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Mikael,

Jeg kan naturligvis godt se, at det ikke bidrager negativt at kalde folk tåber i en argumentation!

De fleste trafikdrab skyldes fart - og om denne hr. Ravn kan se sig udenom aldrig at køre for stærkt tror jeg meget næppe på.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Trusted Partner:

Kære Mikael,

Jeg kan naturligvis godt se, at det ikke bidrager negativt at kalde folk tåber i en argumentation!

De fleste trafikdrab skyldes fart - og om denne hr. Ravn kan se sig udenom aldrig at køre for stærkt tror jeg meget næppe på.

Så husk altid at feje foran egen dør inden anvendelsen af nedværdigende gloser

tåbe måske overdrevet han skrev , men jo fart og alt muligt dræber i trafikken 

videoen hopper en del i bilen og jeg synes de andre taget ikke i bil er meget bedre  kvalitet videoer  er meget større dem ikke taget i bilen , så feedback mig var ikke kun trafik sikkerhed men mest synes kvalitet bedre dem ikke taget i bilen 

jeg er dog ikke 100% enig ravn men bil ville jeg ikke bruge tage videoer af mig selv i en del af markedsføring og man kan hellere ikke være 100% enig med alle

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Om det er iorden eller ej at optage video af sig selv i bilen skal jeg ikke være usagt. Men det deler tydeligvis vandene og det smarteste ville derfor være at lade vær således det kan komme fokus på det kontekstuelle indhold frem for optagelses stedet

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)