Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop - pixel i header

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg skal indsætte en Facebook Pixel i headeren på en Prestashop, men jeg kan simpelthen ikke finde frem til hvordan jeg kan gøre dette.

Jeg har selvfølgelig prøvet Google og Prestashop support - men Prestashop sendte mig bare et tilbud på et års fuld support til 399$/år. Ikke lige hvad jeg havde håbet på :)

Derudover har jeg fundet frem til at man kan bruge et addon, men disse koster penge.

Det lyder mærkeligt i mine ører, at det ikke skulle være muligt og indsætte en pixel uden at købe deres service eller et addon.

Er der nogen, der kan hjælpe mig med hvordan man indsætter en pixel kode i mellem <head> og <head> i kodningen på en Prestashop?

mvh Martin

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal rette i header.tpl filen. Den ligger under: themes/[dit theme]/header.tpl

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, jeg kan dog ikke finde det.

Hvor finder jeg den header.tpl fil? Jeg har prøvet under "preferences" -> "themes" - men jeg kan ikke finde filen.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan ikke gøre det fra admin. Du skal rette i selve filen. Du kan hente den via FTP, og så rette den i en tekst editor. Derefter skal du uploade den igen via FTP

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)