Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate i Spanien

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Er der nogen her, eller kender du nogen, der har prøvet kræfter med affiliate i Spanien. Jeg overvejer selv at starte webprojekter dernede og vil derfor meget gerne sparre med personer, der har viden, erfaring og indsigt i det spanske aff. marked

Det kan tilmed være der er mulighed for et samarbejde på et tidspunkt. Men i første omgang ønsker jeg at blive klogere på væsentlige forhold, hvordan konkurrencen er sammenlignet med Danmark etc. 

Al sparring er velkommen, selv hvis du har erfaring fra andre brancher, end dem jeg overvejer at gå ind i.

På forhånd tak for inputs og henvendelser. Send en PB, hvis du er frisk på en dialog. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du sige mere specifikt hvilket marked eller produkttype du er interesseret i? Hvis du har planer om noget i vores boldgade er du velkommen til at kontakte os, så sender jeg dig videre til vores affiliate manager og min spanske kollega.

Uanset hvad: Der er forskel på spansk - sørg for at finde en lokal, gerne fra Madrid, til at skrive dine tekster.

Skal du have et telefonnummer fra Madrid kræver det en lokal adresse, ellers må du nøjes med de nationale telefonnumre.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders, 

Tak for svar. Det er ikke fastlagt, men mobilabonnementer, bredbånd, finans mv. er i overvejelserne. Min tråd er lige så meget for evt. at kunne sparre, med andre der har erfaringer fra andre brancher. 

Der behøver ikke være et match her, da jeg tænker mange af udfordringerne er de samme, for et affiliate site. Hvis I "kun" gør jer i medicin, vil det desværre ikke være aktuelt for mig. 

Kan du uddybe hvorfor en tekstforfatter, særligt bør være fra Madrid?

Tilmeldt 18. May 16
Indlæg ialt: 2
Fra  Jag Elite Rekuttering Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

De udbyder som er i spanien indenfor internet og telefoni er i den dyre ende.

Vi startede op med virksomhed for 3 år siden i barcalona og kan hjælpe dig igennem systemet da det ikke foregår på samme måde som i dk.

du skal forvente at fra du søger om at starte op til du har dit virksomheds nummer kan der gå op til 3 til 4 uger.

men når du først er igang er der også nogle ting som er nemmere end i dk.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)