Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FB annonce - pædagog job?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er daginstitutionsleder og skal have ansat 2 pædagoger, derfor vil jeg selvfølgelig gerne tiltrække så mange interessante ansøgere som muligt!

Vores jobannonce vil være at finde på en række job portaler, men jeg er også interesseret i at tiltrække ansøgere der måske ikke lige ved de er på jagt efter et nyt job.

Jeg har overvejet om en facebook annoncering ville være et godt værktøj til dette, så vil gerne høre jeres mening?

I så fald hvad bør jeg forvente det ville koste?

Er det svært at sætte op, eller bør man få hjælp til dette?

andet en novice bør være opmærksom på?

Vh

DaBLAM

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DaBLAM.

Det er helt sikkert muligt og bruge Facebook til at få flere ansøgere. 

Det bedste ville nok være at lave en klik til hjemmeside kampagne, hvor de så kan læse stillingsopslaget.

Men det allervigtigste er målretningen af annoncen - altså hvem annoncen skal vises til.

Her kan du vælge at målrette ud fra job titel eller måske interesser som fagforeninger.

Du er velkommen til at skrive til mig på martin@wearehumans.dk med mere information - eventuelt med links til hjemmesiden. Så kan jeg komme med nogle forslag :)

Mvh Martin

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-)

Som allerede nævnt er Facebook et rigtig fint medie til rekruttering.

Hvis du allerede har en Facebook side tilknyttet kan du forsøge dig med et almindeligt opslag på denne, hvorefter du så booster dette ud til folk med interresse / uddannelse indenfor området. Du kan endda segmentere geografi, alder, køn mm.

Hvis det virker uoverskueligt er du velkommen til at smide mig en mail :-)

Tilmeldt 9. Jan 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar!

Vi har ikke en Facebook side - men det ville jo let kunne oprettes.

En anden udfordring er at ansøgerne skal guides ind på én af de etablerede job sider, hvor der skal trykkes "Søg Stilling" for at blive registreret i det rekrutteringssystem vi anvender - men det må også kunne løses.

vh

DaBLAM 

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville klart være en fordel at have en side tilkoblet, som kan agere afsender. Dertil vil jeg også foreslå dig at benytte Facebook Business, som er den professionelle indgangsvinkel til Facebook annoncering. Du får her meget større overblik og kontrol over dine annoncer., samt flere muligheder for segmenteringer af annoncer, budgetter og målgrupper.

Du kan f.eks sende en bestemt annonce ud til alle mænd mellem 20-35 år, som bor i den givne by eller i en 20km radius af den givne by - samt segmentere med i eksempelvis interesser.

Der er altså rigtigt mange muligheder - og du kan selvfølgelig guide de interesserede direkte hen på de sider du ønsker - og om det er en forside eller en underside på din hjemmeside er et fedt.

Hvis du har brug for hjælp til at opsætte dine Facebookannoncer professionelt, samt eventuelt vinkle det grafiske, så skal du være velkommen til at kontakte mig her på Amino, eller på email nikolaj@kapteina.dk

God weekend!

Mvh Nikolaj

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)