Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der for facebook

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg booster et opslag på Facebook til visning i DK - men halvdelen af dem som liker opslaget er fra andre lande , en del fra afrika, - er det virkelig bare for at der skal penge i kassen at de gør dette - andre der oplever det samme?????

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

En af årsagerne kan være, at der i udlandet sidder folk, som holder øje med sådanne ting og finder det sjovt, at like sider/opslag, som i virkeligheden ikke har nogen relevans for dem. Det kan 1 eller flere der er startet og så tænker jeg, du kender historien om domino-effekten ;) 

Nu ved jeg selvfølgelig intet om din side eller opslag, men dette er mit bud og tænker ikke, at det har så meget med Facebook at gøre. Træls at det "ødelægger" din annoncering - Enig! Du kan prøve at stoppe boostet og prøve andre metoder på Facebook for at se om det giver et bedre resultat. :) 

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser det også, man kan undre sig over så gode danskkundskaber de har på det afrikanske kontinent :-), jeg er dog ikke oppe på halvdelen. Jeg har ikke nogen pæn forklaring.

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er uheldigt, men hvis du har målrettet den DK bør du ikke ha' betalt for dine visninger til folk udenfor DK. Det kan kun være organisk, som de andre også er inde på. Men hvis du har betalt for det er der noget i vejen og så ville jeg kontakte Facebook og be' om en redegørelse - muligvis kan de give en refundering.

Mvh Martin

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)