Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

brev fra usa til danmark

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

sidder og laver et skoleprojekt og vil gerne vide hvor lang tid det tager det brev fra usa til danmark.
og hvor meget du koster 

Victor

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig ville jeg nok spørge PostDK :) http://www.postdanmark.dk/da/Sider/Quick%20Finder/portoberegner.aspx?skift=breve&vaegtID=1&brevPriszoneID=210-6

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha Mads nu gør du jo bare problemet større lol

Er det en skole opgave er det meningen at du skal gå på google og bruge dine engelsk kundskaber på at finde et amerikansk firma der bringer breve ud og se på deres hjemmeside hvad det koster.

Hint - deres cykelhold vandt Tour de France mange år i træk og de var som sagt fra US xxxxxx

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gennem tiden fået rigtig mange breve fra USA og det varierer faktisk rigtig meget. Jeg har flere gange modtaget et brev på 3-4 dage, hvis det er luftpost, og jeg har også ventet 30-40 dage på det, så det kan variere rigtig meget. Prisen ligger typisk for et almindeligt brev på $2-2,5 men du kan evt. kigge på usps.com som er modstykket til vores Post Danmark

Jeg har også modtaget breve med UPS og DHL, og der har jeg som regel modtaget dem i løbet af 1-2 dage. Men her er prisen meget højere.

Håber det hjælper lidt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)