Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg overvejer at åbne en webshop ved siden af mit almindelige arbejde.

Jeg kommer selv med en tung marketingmæssig baggrund og min mand har styr på økonomien og styring heraf. Men vi mangler et par gode ideer til retninger man kan gå i, indenfor gode vare til salgwebshops.

Jeg tænker babyting, udstyr til hund og kat, tøj eller accessories til mand / kvinde eller gerne teenagere. Brugskunst, indretning, udeliv.

Jeg har dermed masser af interesser men mangler lige den fede ide til smarte køletasker fra Italien eller sådan noget :)

Vil se frem til en god dialog om hvor man overhovedet stadigt har mulighed for at gøre en god forretning - som ikke allerede er "ædt" af Zalando eller andre store webshops.

Mvh Christina

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina,

Noget, som jeg synes mangler, er en portal, hvor man kan handle brugte bøger; brugtebøger.dk (domænenavnet er ledigt, har tjekket) :-)

Held og lykke!

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske en niche indenfor børnetøj som UV beskyttende børnetøj eller økologisk børnetøj

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Faktisk en god ide, som jeg sagtens selv ville kunne bruge. Men jeg er på udkig efter et fysisk produkt af en art.

Tak for dit svar :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Hvis du er på udkig efter et fysisk produkt, så kan du vel altid bare opkøbe brugte bøger, og derefter sælge dem videre? :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Har hørt at produkter til børn skulle være rigtig godt for tiden. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina 

Der er uden tvivl et marked indenfor de brancher / produkttyper som du nævner i dit indlæg. Spørgsmålet er om du kan lave det setup det kræver at tage konkurrencen op? Der er meget hård konkurrence indenfor tekstil i almindelighed - så lav dit forarbejde i forhold til produkter og især din markedsføringsstrategi. 

Du kan selvfølgelig altid starte op med en omfang dropshipping uden den store lagerbinding, for at teste markedet af. 

Vi har efterhånden har rigtig mange webshop-kunder igennem vores forretning. Fælles for alle dem som har succes er at de virkelig tro på deres produkt, og er realistiske i forhold til hvad det måtte kræve at nå en acceptabel omsætning fra start. 

Held og lykke med dit projekt :-) 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)