Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimér nu din hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette indlæg er et tilbud som henvender sig til alle her på Amino, jeg har netop startet firmaet Bettrbrand og vil derfor gerne mærke vandet herinde på Amino. I er alle målgruppen spørgsmålet er bare om i selv er klar over det.

Hele min karriere startede på Amino. Jeg har nu været fraværende i et par år og i den tid har jeg arbejdet for reklamebureauer med brands så som: Tuborg, Somersby, Fitness World, Georg Jensen, DR, L'easy, Merrild, Roskile Festival og mange mange flere.

Derudover har jeg også arbejdet for en af de største affiliate groups i Danmark og har derigennem fået et rigtig godt indblik i hvad der fungerer og ikke fungerer når det gælder om at skabe flere leads og clicks.

Hvad kan jeg tilbyde?

- Jeg tilbyder at give konstruktiv kritik af din hjemmeside (Designmæssigt - funktion og visuel) 1 forside og 3 undersider for 250 kr. + moms

- Jeg tilbyder at rette op på de områder jeg ser nødvendige (Designmæssigt - funktion og visuel) (Pris afhænger af omfanget) men dette er ikke et krav da jeg har forståelse for at det ikke er alle som har budgettet eller ambitionerne til at have mig indover.

De første 10 der poster et link til deres hjemmeside i denne tråd får en gratis gennemgang af den pågældende side, vær opmærksom på at denne kritik postes i denne tråd.

Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 12:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino Support - Er indlægget ikke synligt?

EDIT: Så blev det vidst synligt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har min egen poledancer side jeg har lavet det hele selv , du meget gerne kritisere siden , jeg ved er der stavefejl men mest mangler gode formuleringer på min side og word siger ikke mange stavefejl på min side 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Mester.dk Skrevet kl. 17:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Værsgo...... kmflisemester.dk   Har overvejet at få gjort noget ved siden,  så fedt nok med det initiativ.  :-) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)