Mon ikke vi kender det alle sammen, en gang imellem så kommer der en kunde vi bare ikke kan stille tilfreds. Sagen kan udvikle sig til det absurde og kan ende i en afpresningslignende situation overfor virksomheden. I dag har disse elite brokkere mange gode værktøjer på nettet, men hvad har virksomhederne ? Virksomhederne står ofte med ryggen imod muren i disse situationer, jeg taler ikke om de store virksomheder, de har også deres "shitstorme", jeg taler om de mindre virksomheder, som helt uforberedt kan havne i en meget dårlig situation og ikke ved eller har ressourcer til at håndtere en negativ brokke sag på nettet. |
Hej,
I bund og grund så har du vel ret? Der er ikke meget som virksomhederne kan gøre egentlig....
- Men spørgsmålet er, har du eventuelt et godt bud på hvad man kan gøre ved det? :)
Dvs. en form for TrustPilot for virksomheder, hvor man udstillet de dårlige kunder, med navn, by og andet?
- Og så kan man altid pakke det ind, og kalde det for et forum, som TrustPilot gør det? :)
Eller?
Vh,
Meal4U.dk