Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal jeg købe store mængder øl/spiritus til et stort event?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal i forbindelse med min virksomhed holde et stort event hvor jeg skal bruge en masse øl og spiritus. Jeg vil skyde på jeg skal have noget ala 100 kasser dåseøl, 50 kasser blandet mixxers, 50 liter spiritus.. og det skal ikke sælges det er blot til at give væk i forbindelse med brand awareness. Hvordan skal jeg skaffe det ? Er dette store nok mængder til at jeg kan hente det engros ? (og i såfald hvor?) eller skal jeg høre et diskotek om de kan give mig en deal og bestille hjem gennem deres leverandør... eller køre til grænsen måske? 

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh. Karsten Sønderup

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg trot du får bedste deal ved at kontakte dit lokale supermarked ( og så støtter du også lidt lokalt samtidig)  :)

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 30
Fra  Phoenixx Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

gå ind på www.inco.dk og udfyld ansøgningsskemaet - så kan du sagtens købe tingene der

Tilmeldt 15. Mar 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det virkelig passe at jeg skal have lejighedstilladelse fordi jeg vil dele nogle gratis øl ud på roskilde og så holde en lille konkurrence hvor folk kan finde kasser/flasker som præmier ? 

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Chrkoepke:
Kan det virkelig passe at jeg skal have lejighedstilladelse fordi jeg vil dele nogle gratis øl ud på roskilde og så holde en lille konkurrence hvor folk kan finde kasser/flasker som præmier ? 

Ja, og du skal sikre dig at du ikke uddeler alkohol til personer under 18 år.

Mvh. Karsten Sønderup

Tilmeldt 15. Mar 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har prøvet Inco nu. Inco's pris pr kasse øl ved køb af 150 kasser er 109 kr ?!? hvordan kan dette dog lade sig gøre.. Bogstavligtalt ALT på listen var dyrer engros ved Inco end ved et ganske almindeligt supermarked...

Er der nogen som kan fortælle mig eller linke mig videre til reglerne for grænse handel når det er en virksomhed som køber. Alternativt kan jeg så ikke bare sluge pillen og købe privat på mit eget dankort således det intet med virksomheden har at gøre ?

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Chrkoepke:
Har prøvet Inco nu. Inco's pris pr kasse øl ved køb af 150 kasser er 109 kr ?!? hvordan kan dette dog lade sig gøre.. Bogstavligtalt ALT på listen var dyrer engros ved Inco end ved et ganske almindeligt supermarked

Det er der ikke noget unormalt i. Supermarkedskæder køber meget stort ind og får store rabatter fra producenterne, så deres tilbudspris på mange produkter er ofte lavere end almindelig engrospris.

Chrkoepke:
Er der nogen som kan fortælle mig eller linke mig videre til reglerne for grænse handel når det er en virksomhed som køber.

Du skal registreres og afregne punktafgift.

https://ivaekst.dk/vaekst/1/0/3/2/skal-min-virksomhed-betale-punktafgifter 

Chrkoepke:
Alternativt kan jeg så ikke bare sluge pillen og købe privat på mit eget dankort således det intet med virksomheden har at gøre ?

Da det ikke er til eget forbrug kan du ikke handle afgiftfrit på den anden siden af grænsen.

Du må heller ikke uddele alkohol som privatperson. Det vil stadig kræve bevilling.

---

Prøv evt. at kontakte den festival du vil afholde dit arrangement hos. De kan måske guide dig til den nemmeste løsning.

Mvh. Karsten Sønderup

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Chrkoepke:
Bogstavligtalt ALT på listen var dyrer engros ved Inco end ved et ganske almindeligt supermarked...

Det sagde jeg jo fra start :)

Prøv nu at tale med dit lokale supermarked.

Tilmeldt 15. Mar 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes det giver mening. Det fik jeg også efterfølgende at vide af ham fra inco. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)