Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger desperat hjælp til Wordpress fejlen "Er du sikker på at du vil gøre dette?"

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i denne uge oplevet bl.a. denne fejl i Wordpress: "Er du sikker på at du vil gøre dette?"

Fejlen opstår f.eks. ved preview af ændringer, installering/sletning af plugins.

Når fejlen ikke opstår, så kan jeg redigere en side og opdatere siden og se ændringerne uden problemer. Når jeg så vender tilbage for at redigere siden igen, så er de nye rettelser ikke synlige i page builderen.

Jeg har forsøgt at komme fejlene til livs ved at følge dette link http://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-fix-are-you-sure-you-want-to-do-this-error-in-wordpress/.

Deaktiveringen af plugins giver stadig disse fejl.

Deaktivering og sletning af tema og aktivering af F.eks. Twenty Thirtern tema giver stadig disse fejl.

Jeg har repareret databasen/tabeller i phpmyadmin uden at der blev rettet fejl.

I phpmyadmin har jeg en advarsel som lyder sådan her: Your PHP MySQL library version 5.0.51a differs from your MySQL server version 5.1.43.

Det korte og det lange er. Har sidstnævnte noget at gøre med fejlene? Hvad kan jeg gøre uden at slette alt og starter forfra?

Håber nogen kan hjælpe.

Mvh.
Morten

Alt Om Basketball får du basket nyheder om: Tøj, Sko, Bolde, Træning og Guides

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

login på din ftp site.. find plugins folder under wp-content.. omdøb plugins til old_plugins .. derefter logger du ind på wordpress admin..

logud .. gå ind på ftp og omdøb old_plugin tilbage til plugin .. og login på din wordpress .. og aktivere et plugin af gangen..

hvis ikke det hjælper omdøber du igen plugin folder til old_plugin .. og skifter theme .. og gentager øvelsen igen og skifter tilbaget tilbage..

hvis du har brug for hjælp via teamviewer giver jeg gerne en hånd.. først fix er gratis ;)

Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er faktisk de to ting jeg har prøvet.

Jeg nåede ikke en gang at aktivere et eneste plugin før fejlen var der. Tænkte så kan det ikke være et plugin, som giver fejlen.

Derfor gik jeg videre til at skifte til et standard Wordpress tema. Fejlen er der med det samme, når jeg forsøger f.eks. at preview ændringer.

Nogen andre idéer.

Alt Om Basketball får du basket nyheder om: Tøj, Sko, Bolde, Træning og Guides

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke ekspert, jeg støder også på denne fejl af og til, særligt når jeg redigerer sider i word press. Min internetforbindelse er af svingende kvalitet, jeg har den mistænkt for at lave problemer, for problemet er ikke konstant. Jeg skynder mig at kopiere ændringerne jeg har lavet og går så ud af siden og ind i igen og så er der ingen problemer. Jeg har ikke årsagen/løsningen, så kikker lige med her.

Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Finn for dit kommentar.

Vi kører Fibernet her, så forbindelsen er i orden. Jeg har to andre hjemmesider, som jeg har hostet hos One.com. Det fungerer upåklageligt, men den hjemmeside, som jeg laver i øjeblikket har min ven hostet hos Surftown.dk. Det må jeg sige bare ikke fungerer.

Udover den nævnte fejl "Er du sikker på at du vil gøre dette?", så oplever jeg nogen gange, at jeg kan redigere indhold på en side f.eks. tilføje et tekst afsnit, opdatere siden og klikke på vis side. Når jeg så præsenteres for siden, så viser den ikke ændringen, og når jeg så returnerer til editoren/page builderen, så er tekst afsnittet forsvundet og jeg kigge på det gamle indhold før opdateringen.

Jeg tænker om mit problem er, at Surftown har en cache kørende på siden, som er ret aggresiv. Se beskrivelsen her:

http://olegpuzanov.com/2013/08/28/how-to-fix-caching-issues-on-surftown-shared-hosting/

Det skal jeg i hvert fald teste af.

Mvh.

Morten

Alt Om Basketball får du basket nyheder om: Tøj, Sko, Bolde, Træning og Guides

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 04:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet med en wp core opdatering og reset af databasen?

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Tak for dit råd. Det har jeg ikke afprøvet. Jeg har dog testet det trick, som jeg selv omtalte. Det har afhjulpet og fejlen, "Er du sikker på at du vil gøre dette?", er forsvundet. Nu oplever jeg kun, at ændringer ikke opdateres med det samme i front end. Der går ca. 1-2 minutter, men det er til at leve med :-).

Mvh. Morten

Alt Om Basketball får du basket nyheder om: Tøj, Sko, Bolde, Træning og Guides

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)