Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der kender til det en Online tjenste der hedder LikesXl og kan sige for eller i mod?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. May 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft kigget på et forholdsvis nyt online system (i hvert fald i Danmark) som hedder LikesXl og er noget der hedder Revenue Sharing og er på dansk overskudsdeling. Det er et kæmpe marked i USA og mange andre lande men ikke så meget her i DK endnu,

Er der nogen der kender til dette LikesXl, og kan fortælle om det er noget man skal springe med på eller ikke?

Jeg er ny herinde, så ved ikke om dette debatemne er havnet rigtigt..

Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender det og kan varmt anbefale det. 

Alle medlemmer tjener penge, og det bedste er, at der ingen risiko er ved det.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

En hurtig googlesøgning anbefaler ikke umiddelbart konceptet :)

LikesXl scam

Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok vigtigt at bruge lidt tid på at sætte sig ind i konceptet, inden man efter en kort google søgning, forkaster det.

Jeg kender den person, der blev det 1. medlem og teamleder her i DK, og jeg er selv medlem og kan kun få øje på positive ting ved det.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej, det er det faktisk ikke! - Det er tydeligt snyd og svindel.. Blot en ny form for pyramidespil! :)

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har INTET med pyramidespil at gøre!

Pyramidespil er ulovligt, og kommer man i nærheden af noget sådant, skal man omgående politianmelde det.

De firmaer, der annoncerer på sitet, er f.eks. Coca Cola, Gucci, Mercedes-Benz etc. og hvis de mente at kunne fornemme noget sådant, ville de omgående trække sig ud af det.

I LikesXL får man overskud af dagens salg - heraf navnet Revenue Sharing - og hvis man ikke ønsker det, skal man ikke tegne nogle op under sig.

Så høster man bare gevinst ved dagligt at se annoncer, hvilket også er ganske profitabelt.

Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Man behøver ikke at være det første medlem for at det er profitabelt.

Alle har samme gevinst på hver enkelt PR pakke, så er det op til en selv, hvor mange pakker, man vil købe og om man vil tegne nogle op under sig. Det sidste behøver man ikke. Det er helt op til en selv.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Selenia:

Det har INTET med pyramidespil at gøre!

Pyramidespil er ulovligt, og kommer man i nærheden af noget sådant, skal man omgående politianmelde det.

De firmaer, der annoncerer på sitet, er f.eks. Coca Cola, Gucci, Mercedes-Benz etc. og hvis de mente at kunne fornemme noget sådant, ville de omgående trække sig ud af det.

I LikesXL får man overskud af dagens salg - heraf navnet Revenue Sharing - og hvis man ikke ønsker det, skal man ikke tegne nogle op under sig.

Så høster man bare gevinst ved dagligt at se annoncer, hvilket også er ganske profitabelt.

Det er simpelthen løgn! Og når jeg skriver "løgn" frem for "misforstået" eller lignende er det fordi du helt tydeligt og med vilje taler i mod bedrevidende.. Jeg antager at du har en eller anden økonomisk interesse i at sælge og/eller sløre sandheden om virksomheden.. Det er voldsomt usympatisk..! :(

Tilmeldt 8. Feb 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ingen økonomisk interesse i dette, jeg mener at have de bedste forudsætninger for at besvare det spørgsmål, der blev stillet, da jeg selv er medlem og kender systemet indefra.

Måske du selv skulle gøre det samme i stedet for i useriøse vendinger at kritisere et system, du ikke selv kender.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)