Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg tjene penge på en hjemmeside som intet sælger?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

mart605p:
det er kun første dag fra vores rejse :D

Hvad med at lave en rejse blog så? Skriv om dine ferier, god, skidt, alting. Så kan du også have affiliate reklamer med flybilletter og hotelophold, fx med momondo eller hvad pokker der nu er? Der er marked, der er reklamer, alle ferier kan give tonsvis af godt indhold.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også min plan :D At give et affiliate link til hotellet vi var på :D

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror du skal sætte dig ned og læse tingene igennem stille og roligt. Rom blev ikke bygget på én dag. Affiliate link til de hoteller i besøgte? Tror i at de hoteller overhovedet vild indgå et affiliate samarbejde med jer? Affiliate links er jo netop at eks du laver en aftale med et hotelsite og hver gang nogen bestiller et ophold hos dem fra dig link af får du x antal kroner... Hvorfor skulle et hotel arbejde sammen med dig indtil videre? Få ny bygget hjemmesiden op med noget indhold og så begynd at tænke affiliate derfra, når at du faktisk har noget at tilbyde

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det tror jeg også jeg skal gøre men jeg kan bare godt lide at være et skridt foran :D

Tilmeldt 20. Feb 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er uenig i at man ikke skal tænke på at tjene penge når man laver en hjemmeside. Hvis du vil have at det skal blive en forretning, så skal du også tænke fremad. Det kommer lidt an på hvad dine planer er. Er du seriøs med niche marketing? Eller er det bare en hobby? Hvis man gerne vil tjene penge på sin side, skal du også have en plan på plads først. At smide en masse indhold op og først derefter tænke på indtjenings muligheder, er spild af tid.
Jeg fokusere primært på det amerikanske marked, godt nok fokusere jeg ikke på niche sider mere, da jeg primært fokusere på mine membership forretning.
Byg din hjemmeside på anderledes måde:
1. Find et emne/problem og undersøg markedet. Er der produkter? Er der mange som er interesserede i det emne ( niche)?
2. Når du har fundet et emne, hvor der er potentielle kunder, så undersøg hvor disse interesserede mennesker hænger ud på nettet. Forums, social networks osv.
3. Find ud af hvad denne "audience" er interesserede i, hvad er deres problemer, hvad vil de gerne lære, vide osv.
4. Lav en simpel markedsførings strategi.
5. Derefter begynder du at bygge indhold.

Byg hjemmesiden bagfra! Find potentielle læsere, find markedsføring strategien før du bygger din side med indhold. På den måde ved du hvad dine potentielle læsere leder efter osv.

Du skal selvfølgelig have interesse og viden (eller villig til st lære det) om emnet.
Beklager hvis der kommer engelske ord ind imellem, da jeg er vant til at skrive på engelsk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok mest en hobby men jeg vil sige at jeg vil være god til emnet eftersom vi oplever meget :D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

der mangler tekst og atter tekst siden der ikke engang 100 ord forsiden og de andre sider siger nothing fund det kan du ikke regne med giver trafik og penge lave 30-100 indlæg på mindste 500 ord altså løbende et nyt indlæg hver eneste uge 

husk h1 overskrifter en gang og under overskrifter h2 og teksten h3 og h4 

få sociale logoer på siden facebook og google plus 

der er nul links til siden arbejde med at få links til siden https://majestic.com/reports/site-explorer?folder=&q=xn--oplevmedbrn-ogb.dk%2F&IndexDataSource=F

 få billeder videoer på siden 

vær aktiv over alt , der skal laves meget før denne side giver trafik 

skriv presse meddelers ud 

artikler data baser få skrevet nogle gode artikler brug google skriv der skribent artikler med mere   få dit passion budskab ud i verden , så kommer der noget hen ad vejen og flere besøgene på din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

ok tak Wink

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mart605p

Man kan sådan set godt lave en hjemmeside med penge i tankerne. Det skal dog siges at før man laver sådan en hjemmeside så skal der researches lidt. Så som markedet, keyword, konkurrencen på markedet. Det lyder ikke til at du har så meget forstand på området. Derfor vil jeg råde dig til at undersøge og læse lidt på emnet. Der findes også mange bloggere som lever af sådan noget som både skriver om det og laver podcasts.

Her er nogle af dem:

http://www.smartpassiveincome.com/

http://www.nichepursuits.com/

http://www.chrisducker.com/

De træ gutter beskæftiger sig med "Passiv indkomst". Helt 100% passivt kan det dog aldrig blive. Men lyt til dem, se deres videoer, du vil kunne få ret så meget ud af det. Ved siden af, kan du så lære lidt om wordpress, og alt det det indebære.

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

skal kigge lidt på det :D

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)