Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan jeg tjene penge på en hjemmeside som intet sælger?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

jeg har i et måned haft en hjemmeside hvor jeg er i gang med at skrive nogle indlæg men tænker hvordan jeg i alverden skal tjene penge på det.

Jeg har hørt mange kan lave e-bøger og Google adsense og Google affliate marketing men ved ikke hvordan man kan tjene sådan okay mange penge måske 5000 om månedet :D

Håber der er nogle rare aminoer der kan hjælpe :D

Min hjemmeside hedder: oplevmedbørn.dk

Jeg ved godt at jeg måske skal have skiftet domænet  sådan at hele verden kan finde det så vis du har en ide som er kreativ så må du godt skrive til mig eller skrive det i mit indlæg som hedder: søger et navn til min hjemmeside tror jeg :D

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Noget indhold ville være en genial start!

Med hensyn til domænet så lav nogen anmeldelser af steder, hvor børn kunne have det sjovt. Randers regnskov, Djurs sommerland eller noget tredje. Knald reklamer på, i dit tilfælde nok bare adsense.

Hvad "hele verden" angår, så kan du altid køre to sider, en med dansk til det danske publikum og så en på engelsk til det internationale. Det er bare svære end det danske da konkurrencen er en helt anden.

Inden du springer ud i "søger navn" og alt sådan noget, så bør du måske finde en niche, hvor du samtidig VED, at du kan tjene penge uden at skulle tage adsense som en absolut nødløsning.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Som ny hjemmesideejer er jeg ikke så god til det her men hvad mener du med det her?

Inden du springer ud i "søger navn" og alt sådan noget, så bør du måske finde en niche, hvor du samtidig VED, at du kan tjene penge uden at skulle tage adsense som en absolut nødløsning

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

En niche er et emne. Tænk på en slagter, det er en niche forretning. Du kan få kød, kød og mere kød. Og ting stærkt relateret til kød men intet andet. Der er et marked for det, folk elsker kød.

Så vælg et emne din side skal være om og prøv så igen. Og start med at angribe det danske marked. Det udenlandske er virkelig svært, medmindre du har bare den mindste idé om, hvad du kan gøre for at opnå noget som helst. Der er langt mindre konkurrence på det danske, så det er en lettere pool at bade i, så at sige.

Og til helvede med navnet, bare kig på Jubii, Martin Thorborg har i foredrag fortalt, at det navn bare kom fordi det faldt ham ind, og navnet var skide ligegyldig, for det vigtige er produktet.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld jeg spørger lidt direkte, men tror du at du kan oprette en hjemmeside og så kommer der magiske penge på din konto? Lad være med at lave en hjemmeside direkte for at tjene penge, du kan aldrig være sikker på at tjene penge ved det. Hvis du er ny til hjemmesider ville jeg nok starte derfra med at lære at få sat hjemmeside op og få smidt indhold ind. Hvis du laver ordentlig indhold så kommer der folk og læser det, hvis det er sat ordentlig op. Derefter kan du begynde at tænke på hvordan du kan tjene penge på det, men blot ved at have en forside kan og skal du slet ikke tænke så langt frem...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok men alligevel jeg kunne nu godt tænke mig et meget kreativt navn :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vis du har en ide som bare kom med den :D

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg er også i gang med at skrive et langt indlæg :D og så tænker jeg at købe et nyt tema :D

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kreative navn sælger ikke. Jeg havde engang domænet GoAsk.it, der skete intet og jeg forsøgte endda at skabe trafik. Så har jeg InstructionsUnclear.com, den klarer sig udmærket, men ikke på grund af navnet. Så har jeg KanLeveUden.dk, navnet trækker ikke en skid. Affiliatesite.dk, navnet trækker ikke en skid heller. Nichefinder.dk, heller ikke noget dumt domæne, navnet trak ikke en skid. Du har nok fanget pointen nu. Navnet er ikke skide vigtig.

Når du siger langt indlæg, hvad er det så? 4000 ord? 2000? 500? Du har haft din side oppe i virkelig lang tid, og indtil videre er der intet på den. Drop det der navnejagt pjat indtil videre, spyt noget indhold ud.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Indtil videre er den på 543 ord og det er kun første dag fra vores rejse :D

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)