Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan er denne hjemmeside bygget op?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj.

IP Location Denmark - Midtjylland - Randers - Dandomain A/s

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Shoppen er lavet i DanDomain, og er sikkert et custom design

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Dandomain men den er ikke lavet korrekt responsive, (den har horisontal scroll) så det er ikke en mega god shop, iøvrigt ville jeg lidt objektivt mene at den viser for mange vare på én gang i mobiludgaven.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, det er en DanDomain webshop 

En demo kan oprettes her:

http://www1.demo.webshop8.dk/

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicolaj 

Det er en skabelon som Dandomain stiller til din rådighed. Dette bør dog i min optik ikke være en endegyldigt argument for at vælge dem som leverandør, da skabeloner som denne findes mange andre steder. Med en løsning som Dandomain leaser du lavpraktisk din webshop. Altså, du betaler et mdr. beløb for at have den kørende. 

Vi bygger alle vores kunders webshop i WordPress / WooCommerce. Der findes tonsvis af lækre themes til dette. Du kan eventuelt få et indblik herigennem på http://themeforest.net/category/wordpress. Her finder du et meget bredt udvalg. 

Mit kendskab til Dandomain er ikke det bedste, så tag ikke min udtagelse som noget endeligt, men jeg er ret sikker på at du vil skulle søge professionel assistance for at kunne få opsat en lignende shop i deres system uanset hvad. Dette har jeg i hvertfald hørt fra kunder som tidligere har stået med en lignende løsning. 

Håber du finder hvad du søger :-) 

Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg kan se det her, tilbyder DanDomain, kun 4 forskellige skabeloner, der overhovedet ikke matcher overståendes. 
Kan de virkelig laves så meget om?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:09
Hvor mange stjerner giver du? :

De kan vidst nok slet ikke ændres (af dig, en eller anden ret mig hvis jeg husker forkert.)

Men et firma kan være dandomain partner og sælge skabeloner igennem en skabelon shop I dandomains kundeshop.

Dandomain shops er ok, men du betaler en helt vild premium og hosting udgift i forhold til WordPress + WooCommerce, og hvis du ikke kan lide temaet 100% så bliver det ofte meget dyrt.

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Som også sagt allerede her. Hvis du syntes det er et flot design og hjemmesiden er fed så byg en lignende side op bare i Wordpress/woocommerce men brug ikke sådan en skabelon til din nye shop. Du får ikke andet end bøvl med det så snart du vil lave tilretninger, seo eller andet.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj absalon:

Som jeg kan se det her, tilbyder DanDomain, kun 4 forskellige skabeloner, der overhovedet ikke matcher overståendes. 
Kan de virkelig laves så meget om?

Som nævnt er det meget normalt at få en professionel til at bistå med selve det tekniske opsætning og udarbejdelse af designet. Netop derfor giver det bedst mening i min optik at vælge en løsning hvor du, modsat Dandomain, står med alle rettigheder fremadrettet. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)