Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken platform skal jeg lave min webshop i? Wix.com, woocommerce(wp), Mono.com, Shopify?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.
Som titlen lyder, skal jeg nu efter lang tids arbejde, i gang med at bygge min hjemmeside.

Jeg er dog i tvivl om hvor jeg skal gøre dette.
Jeg ville derfor gerne høre omkring jeres erfaringer. Både i forhold til simpelhed, priser osv.

Glæder mig til at høre jeres svar.

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

sæt din opgave i udbud .. og se hvad der kommer ud af det

http://amino.dk/freelancer

Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke behov for at få min opgave udbudt.
Planen er selv at bygge hjemmesiden, er dog i tvivl om hvilken platform der er bedst.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj 

Vi bygger alle vores kunders webshopløsninger i WordPress / WooCommerce. Såfremt du ønsker at stå for selve udarbejdelsen selv, så skal du nok regne med en del timer på skolebænken med guides - samt anden læsning. 

WooCommerce/WordPress giver dig en væld af muligheder i forhold til funktionalitet, opsætning samt design. 

Det handler selvfølgelig også om dit ambitionsniveau i forhold til hvor et professionelt udtryk du efterspørger. Du kan eventuelt se et bredt udvalg af WooCommerce løsninger på vores referenceliste under webshops: www.erhvervshjemmesider.dk/webshop 

Tilmeldt 20. Apr 16
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj,

Hvis du ikke ønsker at smide de timer efter det tager at lave en professionel webshop, så kan du lease en hos os, som er bygget i Woocommerce til kun 289,- om måneden (og du betaler kun en gang om måneden), også tager vi 299,- i oprettelse.

Du kan læse mere om vores løsning her: www.webleasing.dk 

Blot et input!

Og hvis du stadig ønsker at lave den selv, så vil jeg helt klart anbefale dig woocommerce, da det giver mange flere muligheder end de andre systemer, dog er det også lidt mere krævende at sætte sig ind i, i forhold til f.eks Wix.com eller Shopify.

Rigtig god dag!

Fra København N
Tilmeldt 11. May 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj

Sejt at du har mod på at lave din egen webshop - det er faktisk ret sjovt :-)

Jeg har både arbejdet med Woocommerce, Shopify, Magento og Prestashop.

Personligt vil jeg klart anbefale Woocommerce. Det er det billigste og klart det sjoveste at arbejde i. Hvis du har arbejdet med Wordpress før, vil du hurtigt kunne sætte dig ind i Woocommerce. De webshops jeg har lavet i Woocommerce har egentlig været gratis - så mine kunder har kun betalt for min tid. Det kan dog betale sig at betale for et lækkert tema til (se dem her: http://themeforest.net/category/wordpress/ecommerce)

Shopify er ret lækkert at arbejde i, men det kan blive en dyr fornøjelse i længden. Alle moduler koster nemlig enten en fast pris eller månedlig betaling.

Magento og Prestashop er i mine øjne ikke særlig intuitiv i forhold til Shopify og Woocommerce.

De bedste hilsner

Camilla Dam
Dam Design

Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt, så søger jeg ikke nogen form for hjælp, da jeg allerede selv har erfaring i både wordpress og wix og shopify.

Spørger da jeg ikke før har drevet webshop, tænker de alle sammen tackler det på forskellige måder.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Nicolaj,

Det kommer fuldstændig an på hvad du skal bruge webshoppen til.

Det ville svare lidt til at sige; hvilket køretøj skal jeg købe? Uden at angive hvilket formål den skal bruges til.
Hvis du f.eks. skal transporteres 2km. hver vej hver dag, vil jeg foreslå en cykel. Men hvis du skal transportere 20 tæpper 100km. hver dag, vil jeg foreslå en Diesel varevogn.

Så prøv at kom med lidt mere information om dine ambitioner.

Jeg ville f.eks. aldrig foreslå en WooCommerce løsning til en shop med 20.000 produkter.

Mvh. Anders

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.
Nej det er jeg enig i.
20000 kommer ikke, men 1000 kunne godt være realistisk.

Hvad kan der anbefales til sådanne en webshop?

Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal selvfølgelig være noget der er let setup ved produkter, synes ikke selv woocommerce gør det så godt.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)