Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du give feedback på min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Jeg har igennem de sidste par uger lavet væsentlige forbedringer på mit website og vil da gerne lige høre jer hvad i synes - Specielt hvis der er noget i mener kunne laves anderledes..

www.konkurrencer-nonstop.dk

Jeg har bl.a. hastighedsforbedret og indsat trustpilot i toppen, da mange har et skeptisk forhold til konkurrence sider...

Min Pagespeed er ikke optimal endnu grundet en fejl i temaet der gør at de fremhævede billeder ikke bliver komprimeret... Dette skulle gerne løses i en opdatering snarest.

Men hænger hjemmesiden sammen? Virker den troværdig? Oplever du nogen problemer?

Tak for din feedback.

Med venlig hilsen

Mark källstrøm

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side jeg har længe savnet et konkurrence site som ikke var fyldt op af konkurrencer med ulidelige betingelserne og hvor man skal tilmeldes et hav af firmaer som så kan kontakte en :)

Har faktisk selv tænkt lidt på noget ligende men aldrig kommet i gang med det.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :)
Ja, jeg er jo drevet af min egen passion for konkurrencer.

Kan også se at min nærmeste konkurrent forsøger at efterligne mig.

Det må være irriterende for ham at jeg har lavet en ærlig side, når nu han har tjent penge på at spamme folk i et årti :)

Og det er egentlig ikke noget der er de store penge i - I hvert fald ikke endnu ;)

Fik også lige slettet min Facebook side, men jeg overlever nok takket være mit nye tiltag med Trustpilot :)

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min ærlige mening for at hjælpe:

Jeg synes din forside virker meget rodet / amatøragtigt og dermed utroværdig.

Du bør få lavet dine knapper i samme design, og få styr på din header i alle responsive størrelser.

Afsnit uden top/bund-margin er ikke pænt.

Hvis du ikke selv kan se den er gal, bør du tage fat i en webdesigner, som kan hjælpe dig med nogle skabeloner, du kan bruge til at indsætte indhold de forskellige steder på siden.

---

Når du linker fra amino til din hjemmeside, er det en god idé at indsætte http:// foran dit domænenavn, så dine links kommer til at virke.Smile

Mvh. Karsten Sønderup

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten.

Din ærlige mening for at hjælpe må meget gerne uddybes hvis den skal hjælpe..

Evt. screenshots med forklaringer eller andet...

Det var godt nok massiv kritik som jeg ikke har hørt før - hverken fra andre aminoer eller mine brugere..

Og ja, jeg kan ikke rigtig se hvad du mener... Ligefrem utroværdig? Har du set min Trustpilot?

Mine knapper er da i samme design?

Jeg kan heller ikke se problemer med responsiviteten?

Amino linket er rettet :)

Tak fordi du giver dig tid til at komme med Feedback :)


Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mark Källstrøm:
Mine knapper er da i samme design?

  

Er det samme design?

Det fremmer konverteringen at f.eks. farven på knapper skiller sig up, men det skader førstehåndsindtrykket, hvis man ikke bruger alt for mange forskellige farver.

---

Mark Källstrøm:
Jeg kan heller ikke se problemer med responsiviteten?

 

Trustpilot + persondatapolitik står ikke på linie.

Menu er ikke tilpasset headeren, så det flyver rundt, når man ændrer opløsning.

Ovenstående ser sjusket ud.

---

Mark Källstrøm:
Og ja, jeg kan ikke rigtig se hvad du mener... Ligefrem utroværdig? Har du set min Trustpilot?
 

Når en hjemmeside ikke er sat pænt op, får folk et dårligt førstehåndsindtryk og siden mister dermed troværdighed. Du skal kigge på din afvisningsprocent. Dem der surfer videre pga. et dårligt førstehåndsindtryk skriver ikke på trustpilot.

---

 

Det vil helt sikkert være pænere med mindre luft omkring facebook-logoet, samt med en margin over teksten og under knappen.

---

Afsnittet med title 'Nonstop på sociale medier' fylder alt for meget. Der er for meget spildplads, der gør at man skal scrolle meget.

Jeg ville helt sikkert lave tre blokke i vandret retning.

Mvh. Karsten Sønderup

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :) Ja på det screenshot ser det ikke særligt pænt ud. Hvad for et device bruger du?

Har desværre ikke flere midler til at investere i en tekniker, da det var rigeligt dyrt at sætte det op i første omgang. Det ser fint ud på mine devices..

Er der en nem måde at få menuen tilpasset header? Skal jeg evt. lave navnene om, så menuen ikke indeholder så meget tekst?

Det med Facebook logoet må jeg få kigget på.. Det har ikke førsteprioritet da det er de færreste der scroller helt derned - De fleste klikker videre...

Mht. knapperne, synes jeg ikke det er noget problem med de 2 farver. - Den ene går direkte til konkurrencen mens den anden går til en mere detaljeret oversigt, så jeg synes godt der kan være 2 forskellige...

Tak for din feedback. Den er værdsat :)

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mark Källstrøm:
Mht. knapperne, synes jeg ikke det er noget problem med de 2 farver. - Den ene går direkte til konkurrencen mens den anden går til en mere detaljeret oversigt, så jeg synes godt der kan være 2 forskellige

Korrekt, men du benytter mange forskellige farver, ikke kun to.

Mark Källstrøm:
Har desværre ikke flere midler til at investere i en tekniker

Det er en rigtigt dårlig idé at hyre en tekniker til en designopgave.

---

På en stor skærm bliver blokkene med dine konkurrencer meget store og billederne grynede, da de er i dårlig kvalitet.

Hvis du evner det, vil jeg foreslå dig at vise f.eks. 5 blokke ved siden af hinanden i høje opløsninger. 3 blokke er fint på mobile enheder m.m.

Pas iøvrigt på at kvaliteten af dine billeder ikke bliver for dårlige når du hastighedsoptimerer.

Mvh. Karsten Sønderup

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)