De sproglige formuleringer på siden indeholder for mange fejl, og efterlader et dårligt indtryk hos den besøgende. Så du bør finde nogen, der kan læse korrektur for dig.
Når du skriver at du nok vil vide hvem du handler mer, tænker du så på en "om" side? Jeg ved ikke lige om jeg fik fat i det sidste du skrev :-)
Du kan sætte kontaktinformation og CVR-nr ind på kontaktsiden.
Når nu kontaktsiden er din måde at konvertere besøgende til kunder på, kan du overveje at give den et link i toppen og i øvrigt droppe din menu, som jeg personligt ikke finder særlig brugervenlig. De ekstra punkter du lister op i menuen, kan du så overveje at lægge i footeren (gerne sammen med CVR-nr og eventuel kontaktinfo).
Nu ved jeg ikke om andre også har skrevet det før mig... Men umiddelbart mangler du vidst et cvr-nummer i footeren? Ellers føler jeg at det tager lige lidt for lang tid at forstå hvad man får helt præcist? Det er nok ikke super, hvis man tænker på at de fleste hopper fra efter ikke mange sekunder? Grafisk, med farver og lign. ser det meget pænt ud på mig :)