Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B2B Webshop system med SAP integration

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere.

Vi er en mindre virksomhed, som løbende har øget brugerne af vores B2B webshop, og har nu behov for en komplet integration med vores økonomi system SAP Business One.

Kender i eller kan i anbefale et CMS som kommer med et færdigt integrationsmodul til SAP Business One? Vores udfordring lige nu er nemlig, at vores nuværende CMS ikke har nogen som helst integration eller mulighed for at koble det sammen, og hvis vi selv skal vi en ekstern IT leverandør til at sætte det op fra bunden, bliver det en meget dyr løsning.

Jeg har kigget lidt rundt og hælder pt. mest til en Magento løsning med et færdigt API.

Kravene er at CMS skal kunne håndtere:

- SAP Business One integration
- B2B lukket login område med unikke brugere
- Individuelle rabatter
- Bundles
- Fakturering på kredit/kort

Alle funktioner udover SAP integration har vi nu, men er villige til at skifte system, for at få økonomi delen integrererat.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder umiddelbart dyrere og som et længere projekt at skifte platform.. men det kan godt give god mening at skifte jeres CMS hvis den ikke følger med i udviklingen eller hvis i ikke er tilfredse.

http://www.appseconnect.com/sapb1-and-woocommerce-integration/ er måske en mulighed. 

Jeg vil foreslå at du sætter din opgave i udbud (amino.dk/freelance) og se om der kommer noget ud af det. . jeg vil feks. være villige til at kigge på en løsningen og jeg tror det kan gøres billigere end en helt ny platform

Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej WebDirect,

Tak for dit input. Det er bestemt en større opgave at skulle skifte CMS, men jeg tænker som udgangspunkt på kun at flytte vores Webshop og ikke main site.

Vi bruger i øjeblikket Business Catalyst og AppsEconnect ser desværre ikke ud til at understøtte det.

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

kan du sende et link til jeres webshop ? bare af nysgerrighed. umiddelbart mener jeg godt du kan lave en integration til relativ billig penge .. sat din opgave i udbud på amino freelancer og se om der kommer et bud der er billigere end at udskifte hele platformen .. :)

Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en besked med nærmere info :)

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Vi har lavet en del B2B løsninger baseret på Magento.

Og med integration til blandt andet InRiver, MBS Dynamics AX & NAV.

Så du må sige til hvis du kunne være interesseret i at vi skal kigge på jeres behov ?

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)