Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netradio.nu feedback

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Som et fritidsprojekt og fordi jeg synes det har manglet, har jeg arbejdet på en hjemmeside hvor man kan streame en masse danske stationer direkte. Jeg har haft fokus på at siden skal være nem og hurtig at bruge, og samtidig tilbyde nogle brugbare funktioner, bl.a. playlister og favoritliste:

http://www.netradio.nu

Siden har nu været online i omkring 1 måned og jeg arbejder stadig på forbedringer, og derfor kunne jeg godt tænke mig lidt feedback - både på selve indholdet på siden, men også det tekniske og designet. Så har du nogle idéer eller kommentarer til siden, så skriv endelig. 

På forhånd tak :-)

Mvh.

Thomas Rasmussen

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Siden virker umiddelbart fint.
Jeg synes siden er lidt kedelig rent designmæssigt, men det hele er jo meget simpelt og virker, så det er måske ikke vigtigt.

Det eneste jeg lidt faldt over var at "indstillinger" ikke gør brug af skærmens bredde, men for at nå alle indstillinger skal jeg scrolle.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 35
Fra  MachineReady Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

I min hurtige test virker siden fint og jeg kan godt lide ideen med at man kan streame nemt fra flere forskellige så man ikke behøver at huske URL eller google for at afspille den man godt kan lide.

Jeg synes dog ikke designet fungerer. Det virker lidt rodet og usammenhængende med flere forskellige skrifttyper og grafiske virkemidler. Jeg tror nogle penge til en dygtig designer ville være givet godt ud.

Machine Learning rådgivning og Software udvikling: MachineReady

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Tak for din feedback.

Jeg har også været meget i tvivl omkring hvordan jeg skulle designe den, da design ikke er min stærke side, så har holdt mig til det enkle. Men vil overveje om den kan laves lidt flottere. Vil også overveje om jeg skal lave indstillingsmenuen fuld skærm, det var måske en udmærket idé. 

Mvh.

Thomas

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alex,


Tak for din feedback.

Ja det er nok desværre sidens svaghed, eller min svaghed, da jeg har mest erfaring med at kode og knap så meget med design. Havde egentlig håbet jeg kunne holde det nogenlunde omkostningsfrit at udvikle siden, men måske ville det være en god idé på længere sigt at finde en designer. Tror jeg vil undersøge mulighederne og hvad det eventuelt vil koste med lidt designer hjælp.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal ikke justeres meget i det nuværende, før det kan se ekstra godt ud (Blot et forslag):

Held og lykke med siden!

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis:

Der skal ikke justeres meget i det nuværende, før det kan se ekstra godt ud (Blot et forslag):

Held og lykke med siden!

Det ser faktisk ret godt ud, virker lidt mere skarpt. Tak for forslaget - vil helt klart overveje at bruge denne stil ved næste opdatering.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Stærkt lavet. Det er fedt, at alle er samlet ét sted.

Vil dog give de andre ret omkring designet. Det er måske lidt for simpelt og det afspejler ikke rigtigt den tid, vi lever i.

Synes den er lidt lang tid om at loade de forskellige kanaler, og det er som om, at det hjælper at sætte den respektive kanal på pause og starte den igen. Bare så du ved det :)

Med venlig hilsen

Mads

[Manuel signatur med link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Eberhardt:

Hej Thomas

Stærkt lavet. Det er fedt, at alle er samlet ét sted.

Vil dog give de andre ret omkring designet. Det er måske lidt for simpelt og det afspejler ikke rigtigt den tid, vi lever i.

Synes den er lidt lang tid om at loade de forskellige kanaler, og det er som om, at det hjælper at sætte den respektive kanal på pause og starte den igen. Bare så du ved det :)

Med venlig hilsen

Mads

Hej Mads,

Tak for din feedback, er glad for at du synes om idéen :-)

Har godt nok fået en del feedback omkring det med designet, så det vil være noget jeg får kigget på. Kan godt se der kan gå 3-4 sekunder ved nogle af de små stationer, men er ikke klar over om det er muligt at få denne tid nedbragt. Lyder dog underligt at pause/play skulle kunne øge hastigheden. Får lige kigget på det uanset hvad. 

Fra Glumsø
Tilmeldt 7. May 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Sparkel Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Jeg synes det er en super fin side du har bygget op! Og jeg mener slet ikke at den er kedelig at se på. Jeg synes den er enkel og meget brugervenlig. Dog savner jeg et større udvalg af radiostationer. Umiddelbart er der valgt DR, de store kommercielle landsdækkende stationer, samt kommercielle stationer fra Fyn og i Jylland. Jeg savner et bredere udvalg af radiostationer i Danmark, på listen Smile

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)