Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg bruge mine egne fotos af andres produkter på min blog?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

På min blog kunne jeg godt tænke mig at lave artikler med review og test af forskellige madprodukter (for eksempel en smagstest af marmelade-produkter). Må jeg med mit eget kamera tage billeder af produkterne i emballage opstillet på mit køkkenbord og derefter bruge billederne i mine artikler? Eller er det et brud på en eller anden lov?

Tilmeldt 15. Jan 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det vil være fuldt lovligt. Du vil ikke overtræde varemærkeloven, eller markedsføringsloven, så det kan du roligt gøre.

Mvh.

Tilmeldt 15. May 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, men kan du konkret pege på et sted, hvor der står, det er lovligt?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du bare vil lave et site, som anmelder produkterne, skulle der ikke være noget forkert i det...

Du må altid gerne tage billeder, og det er de færreste mærker, som vil brokke sig over, at du omtaler deres produkter :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

du kan sagtens gøre det men jeg vill prøve og få fat i producenterne og se om de ikke har nogle billeder liggende. Det ville være af højere kvalitet og se flottere ud. Omvendt kan amatør fotos måske også have en bedrer effekt på din side.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har altid den opfattelse at man bør spørge om lov før man tage noget som helst materiale for en anden kommerciel hjemmeside / webshop. Dog med undtagelse af disse "gratis billede tjenester", som pixabay osv. 

Som det er nævnt i tråden bliver svaret med stor sandsynlighed positivt, hvis du spørger :-) 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det må du gerne, og det er endda en rigtig god idé at tage egne fotos, fremfor at spørge producenten/forhandleren om brug af dennes fotos, da GOOGLE elsker unikt indhold.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)