Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster webudvikling?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 5. Jan 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved, at dette er et meget åbent spørgsmål - men i forbindelse med en hovedopgave har jeg brug for en pris ide til hvad webudvikling koster i Danmark. 

Der findes umiddelbart lige så mange priser, som der findes firmaer, det er jeg klar over - men hvis der er nogle der har nogle reele facts eller priser, modtager jeg gerne jeres hjælp! :)

Vi snakker om special designet webudvikling, back-end frem for front-end udvikling... 

Tak. 

Tilmeldt 19. Mar 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette - Daniel her

Der er mange priser som du siger og det varierer fra koder & designer. I mit eget tilfælde som freelance designer & koder har jeg 3 slags priser som jeg holder fast ved:

1) Timeprisen er lagt ved størrelsen af arbejdet (varierer fra 200-400/time)

2) Normal pris: en pris jeg giver til personen som er fast og ikke kan blive ændret...

3) Freelance pris: En pris jeg giver i starten MEN kan ændres hvis arbejdet bliver større end forventet :)

Men som sagt, forskellige folk, forskellige priser. Kommer an på så meget, inklusiv størrelsen af projektet :)

Håber dette hjalp, Hilsen Daniel.

Fra Skive
Tilmeldt 5. Jan 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsøger at finde sammenlignelige timepriser, så din pris ligger sig godt op af det jeg har fundet. Må jeg stille dig yderligere spørgsmål i en privat besked?

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Timepris imellem 200-1000 kr. En studerende tager typisk omkring de 200kr hvorimod en senior konsulent fra et anerkendt konsulent hus koster omkring de 1000kr.

Et projekt jeg var indblandede for nogle år siden havde vi en konsulent til 800kr/t. Projektet var udarbejdelsen af en web applikation til et Management system hvor brugeren kunne se parametre fra mange forskellige klimastyringer på en gang, inkl visning af historiske data og alarmer. Jeg mener de rendte op ica 200.000kr i konsulent ydelse.

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Webudvikling har flere faser 

afklaring, løsnings design, trykprøvning, programmering, test, implementering og ikke mindst projektledelse og teknisk projektledelse.. 

afhængige af opgavens størrelse og omfang kan prisen variere. 

Alle kan kode, men hvis du skal have en hvis kvalitet koster en god programmør nok et sted mellem 500 - 1200 ex moms

Der er studerende der koster 10-300 kr .. men det må være hobby priser.

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)