Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger akut bolig - Nogle der kender nogle omkring bolig?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa aminos, lang tid siden!

Mit navn er Daniel og jeg har brug for lidt hjælp her. Jeg står desværre i den situation at jeg skal være ude af min nuværende lejlighed inden d.1 (hvis muligt altså) og da jeg har prøvet næsten alt på nettet, via venner, familie osv, så prøver jeg endu engang lykken her.

Jeg ryger ikke og drikker ikke (kan godt, men det er måske 1 gang pr.3 måned eller noget...), fester ikke som sådan da jeg er mere en IT Nørd end alt andet. Jeg er renlig, venlig og sover 4 timer om dagen måske (søvnbesvær hehe). Jeg er begyndt at træne igen efter godt og vel 3 års pause igen og jeg elsker generelt indendørs hygge.

Jeg er uddannet WebIntegrator men er igang med min HF så jeg på længere sigt kan studere noget programmering på ITU i København.

Jeg ved ikke om jeg må skrive dette her på Amino, men hvis det er et no-go fra Admins så må i venligst slette dette da jeg ikke kunne finde noget i reglerne om dette og håber derfor dette er ok?

Hvis nogle kender nogle så skriv venligst til mig da dette er en smugle hastigt. Hilsen Daniel.

Fra Buriram
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Nu skriver du ikke hvor, Men hvis det er lige meget

Saa har jeg et sted elle 2

fra 500 op til 1000 pr. vaerlse

Dennis

Tilmeldt 19. Mar 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Dennis

Mange tak! Lige pt søger jeg noget der ligge på sjælland, helst i KBH området, men er fleksibel og derfor søger jeg blot noget på Sjællands område.

Hvis du har noget der ville jeg være dig evig taknemmelig!

Hilsen Daniel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)