Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til lille spørgeskema om møbel shopping :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :)

Jeg er ved at skrive bachelor i Digital Concept Development på KEA og har brug for lidt hjælp til at besvare nogle spørgsmål. Det omhandler møbel shopping og udgør et lille spørgeskema med ja/nej spørgsmål.

Håber i vil hjælpe & på forhånd tak.

Link til survey: http://goo.gl/forms/iv8ETMYL3H

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg er virkelig dårlig til engelske og jeg tror det er lettere at få mange besvarelser hvis den er på dansk det er jo et danske forum

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

done..virker lidt ligesom en reklame for en webbutik.. anyhow jeg har brugt 2 min på det :)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

"Do you find it easy to locate, where it is possible to buy Muuto’s products? *" Øh, jeg har ikke prøvet. Og du burde nok have forklaret Muuto's rolle i projektet. Er det en undersøgelse, du laver i praktik hos dem?

"In a store you have seen the accessories you want to buy. From 1-5 what are the chances of your purchase would happen online, where 1 being low and 5 being high. *"

Dette afhænger af ret mange ting. Hvis det er den samme kæde, f.eks. Ikea, for den fysiske butik såvel som webbutikken og pris, betingelser osv. var de samme eller bedre og jeg lige skulle tænke over det efter at have kikket i butikken og efterfølgende ikke havde fundet noget bedre (pyha), så var der stor sandsynlighed for, at jeg ikke gad tage ud i butikken igen for at købe det. Hvis jeg derimod kunne købe noget tilsvarende fra et sted, jeg ikke kendte, og uden mindst lige så gode betingelser til en højere pris, så var sandsynligheden lavere end lav, den var 0. Jeg har fedt af med svar "2" i alle fire kategorier, for det ændrer sig ikke var de små ting til de store. Hvis vi ser bort fra, at jeg risikere mere på nettet, jo færre penge, jeg "satser".

God vind med opgaven!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)